SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W górę cennik reklamowy TVP. Najdroższe „M jak miłość”, dużo tańsze „Ranczo”

W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na marzec najdroższe są spoty przy serialu „M jak miłość”, między „Wiadomościami” i „Sportem” oraz przy meczach piłkarskiej reprezentacji. W TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 7,5 droższe niż przed rokiem.

Zgodnie z marcowym cennikiem reklamy przy „M jak miłość” kosztują od 72,9 do 84,5 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). Rok temu na reklamę przy serialu trzeba było wydać nieco więcej - od78 do 87,1 tys. zł.

Tańszy dla reklamodawców jest inny popularny serial TVP2 - „Barwy szczęścia”, przed którym reklama kosztuje 74,4 tys. zł, a po -  51 tys. zł (rok temu ceny takich spotów wynosiły od 44,8 do 64,6 tys. zł). Na reklamę przy „Na dobre i na złe” trzeba wydać maksymalnie 69,1 tys. zł (czyli aż o 30,7 tys. zł więcej niż przed rokiem), a na spot przy „Rodzinka.pl” - najwyżej 53,3 tys. zł.

Wśród seriali TVP1 najdroższy reklamowo jest „Ranczo”, którego nowe odcinki będą emitowane w niedziele po godz. 20. Spot przed serialem kosztuje 71 tys. zł, przy czym jest to aż o 18,5 tys. zł mniej niż rok wcześniej.

Ceny reklam w dwóch blokach między niedzielnym wydaniem głównym „Wiadomości” a serwisem sportowym wynoszą od 76,7 do 79,5 tys. zł (przed rokiem było to od 79,7 do 80,6 tys. zł).

Z kolei spoty w przerwach dwóch meczów piłkarskiej reprezentacji Polski (z Ukrainą i San Marino), które TVP1 będzie transmitować 22 i 26 marca, kosztują 76,7 tys. zł. Za reklamę w przerwie meczu Ligi Mistrzów trzeba zapłacić maksymalnie 67,5 tys. zł, a przy zawodach w skokach narciarskich - 63,5 tys. zł.

Cena spotu przed sobotnim show „The Voice of Poland” w TVP2 wynosi 26,6 tys. zł, czyli minimalnie mniej niż rok temu przy emitowanej w tym paśmie „Bitwie na głosy”. Droższe są reklamy przy niedzielnych odcinkach „Jaka to melodia?” w TVP1, które kosztują od 36 do 40,5 tys. zł.
Na spot przed programem Tomasza Lisa trzeba wydać 44,2 tys. zł (4,4 tys. zł więcej niż rok wcześniej), przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” - 51,4 tys. zł (13 tys. zł więcej niż przed rokiem), a przed „Po prostu” Tomasza Sekielskiego - 25,9 tys. zł (rok temu program nie był emitowany).

Telewizja Polska ogłosił marcową ofertę reklamową jako pierwszy z głównych nadawców tv. W piątek i poniedziałek można rezerwować czas wprost z cennika, na wtorek zaplanowano buking pakietów ratingowych, a na środę - buking pakietów KZP.

Dołącz do dyskusji: W górę cennik reklamowy TVP. Najdroższe „M jak miłość”, dużo tańsze „Ranczo”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kiki Dee
Jak przestana pokazywać tego rudego wypłosza z Brukseli Wajdę to cennik reklam przy Wiadomościach będzie można podnieść dwukrotnie! Amatorszczyzna pełna europejską gębą. Ile można...
odpowiedź
User
olo
tivi popularna, popolo czyli ludowa jest coraz mniej do ogladania,jak baby na ulicach,
tradycyjne nasze koltuny karmione glupota tradycji i coraz bardziej oglupiale, juz nawet
swoje rytualy wymyslaja,byle czyms sie popisac i zająć,
odpowiedź