SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W reklamach Play będą kolejni celebryci, m.in. Czesław Mozil

Oprócz Kuby Wojewódzkiego, Magdaleny Różczki, Agnieszki Dygant i Macieja Stuhra w reklamach sieci Play pojawią się w tym roku jeszcze trzy znane osoby. Jedną z nich najprawdopodobniej będzie Czesław Mozil.

Kuba Wojewódzki w kampanii Play

Kuba Wojewódzki w kampanii Play

W startującej właśnie kampanii Play występują Kuba Wojewódzki i Magdalena Różczka, natomiast za kilka tygodni do emisji trafią reklamy z Agnieszką Dygant i Maciejem Stuhrem (przeczytaj więcej i obejrzyj te spoty). Kampania wspiera wprowadzone właśnie do sprzedaży Formuły S, M i L (zobacz szczegóły tych taryf) oraz obecną od prawie roku w ofercie sieci Formułę 4.0.

W kolejnych reklamach Play pojawi się jeszcze trzech innych celebrytów, więc łącznie będzie ich aż siedmioro. Dlaczego akurat tylu? - Siedmiu na dziesięciu Polaków zmieniających sieć wybiera obecnie Play. Chcemy więc pokazać, że wśród takich osób są również gwiazdy - tłumaczył na piątkowej konferencji prasowej Bartosz Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Play.

Obecny na konferencji Kuba Wojewódzki zasugerował, że jedną z nowych twarzy reklamowych Play będzie Czesław Mozil, z którym - podobnie jak z Maciejem Stuhrem - prowadzi od kilku miesięcy poranny program w Esce Rock (więcej na ten temat). Wojewódzki podkreślił, że miał wpływ na zaangażowanie do kampanii właśnie tych osób. - Wybrałem moich znajomych i przyjaciół, którzy są inspirujący, nieszablonowi i charyzmatyczni - wyliczał. - Zresztą wszyscy mieliśmy duży wpływ na kreację reklam, w których występujemy. Przed paroma laty, kiedy współpracowałem z inną siecią komórkową, której nazwy już nie pamiętam (był to Tak Tak należący do PTC - przyp. red.), było pod tym względem ciężej - dodał Wojewódzki.

Przypomnijmy, że gwiazdor TVN współpracuje z Play od półtora roku. Jesienią 2011 roku reklamował akcję „Testuj smartfona” (przeczytaj więcej i obejrzyj te spoty), a w ub.r. pojawił się w dwóch reklamach promujących zasięg Play: w scenerii zimowej (zobacz to) oraz wakacyjnej (obejrzyj to).

Obecnie Wojewódzki i sześcioro innych celebrytów będą reklamowali Play co najmniej do końca br. Nie wiadomo, czy będą pojawiać się we wszystkich kampaniach sieci, a więc tym samym wystąpią również w reklamach taryf biznesowych. - Niech to będzie niespodzianka - stwierdził tylko Bartosz Dobrzyński. Jednocześnie zapowiedział, że budżet marketingowy sieci na I połowę br. będzie na poziomie sprzed roku. Wtedy operator cennikowo na reklamę w mediach tradycyjnych (bez internetu) wydał 159 mln zł, najmniej spośród głównych telekomów (zobacz szczegóły).

Ani Play, ani promujący go celebryci nie chcieli mówić o warunkach finansowych łączących ich kontraktów. - To nasza słodka tajemnica - skwitował Bartosz Dobrzyński. - Nie wiem, ile wziął Maciek Stuhr. Wiem tylko, że dużo mniej niż ja - żartował Kuba Wojewódzki.

Przedstawiciele Play podkreślili, że nie brali pod uwagę zerwania współpracy z Wojewódzkim po zamieszaniu, jakie w czerwcu ub.r. wywołały jego - i Michała Figurskiego - wypowiedzi radiowe o Ukrainkach. - Mówiąc kolokwialnie: widziały gały, co brały - stwierdził Bartosz Dobrzyński. - Zresztą Play jest siecią, która też chce wzbudzać kontrowersje - dodał.

Play jako jedyny telekom zdecydował się tak mocno postawić na celebrytów w reklamach. W ostatnich latach w kampaniach innych sieci znane twarze pojawiały się bowiem rzadko. Kiedy w połowie 2011 roku T-Mobile zastępował Erę, sieć zaangażowała Jana Nowickiego, ale tylko do jednego spotu (obejrzyj go), natomiast wiosną br. MTV Mobile, wspólną ofertę MTV i PTC, reklamowała Ewa Farna (więcej na ten temat). Plusa do jesieni ub.r. promowali co prawda członkowie kabaretu Mumio (zobacz wszystkie spoty z ich udziałem), ale trudno uznać ich za celebrytów, zwłaszcza że to dzięki tym reklamom zdobyli dużą popularność. Natomiast w ogóle ze znanych twarzy nie korzystał ostatnio Orange, z wyjątkiem kilku kampanii z udziałem zawodników naszej piłkarskiej reprezentacji, której sponsorem jest operator.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: W reklamach Play będą kolejni celebryci, m.in. Czesław Mozil

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PIOTR
O jak sprytnie.Poprawili blad w tekscie i usuneli moj komentarz,w ktorym to na blad wskazalem.
odpowiedź
User
Fuks
Poniechałem Playa widząc w reklamie facjatę Wojewódzkiego. Nie moja bajka
odpowiedź
User
baja
Kontrowersje, tjaaaa...
Play nie ma w sobie ani krztyny kontrowersji, mocno spłaszczyli komunikację, strategia wręcz kipi od miałkości, nijakości. Nie potrafią ograć Wojewody (oprócz internetowej tylko Sziszy), podkreślają jego celebowe atrybuty. Mieli mówić (się tym chwalili przecie) o zwykłych ludziach i do zwykłych ludzi, a jadą na celebach bo idą na ilość. Szkoda kasy, a przecież można lepiej.
odpowiedź