SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“W Sieci Historii” nie podda się audytowi ZKDP

Wydawca miesięcznika “W Sieci Historii” (Fratria) nie planuje zgłoszenia tytułu do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wcześniej podobną decyzję podjął wydawca konkurencyjnego pisma “Historia Do Rzeczy”.

“W Sieci Historii” nie podda się audytowi ZKDP

- Nie odczuwamy na razie potrzeby zgłaszania “W Sieci Historii” do ZKDP. Jeśli reklamodawcy lub rynek będą wymagały danych potwierdzanych przez ZKDP, rozważymy zgłoszenie tytułu - mówi nam Joanna Kitowska z firmy Apella, odpowiedzialnej za PR “W Sieci Historii”.

“W Sieci Historii” ukazuje się od maja br. Redaktorem naczelnym miesięcznika jest prof. Jan Żaryn, a tytuł kosztuje 4,90 zł. Jego pierwszy numer - według danych wydawcy - sprzedał się w liczbie 55 tys. egz. (więcej na ten temat).

Do ZKDP nie został zgłoszony także wydawany od marca br. przez Orle Pióro miesięcznik “Historia Do Rzeczy”. Jego wydawca zdecydował tak “z uwagi na ograniczony udział reklam w projekcie” (dowiedz się więcej). Nie ujawniono nigdy, jaka jest sprzedaż tego tytułu. Kosztuje on 6,95 zł.

W maju br. największą średnią sprzedaż ogółem wśród miesięczników historycznych zgłoszonych przez ZKDP miał “Focus Historia” - było to 37 409  egz. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “W Sieci Historii” nie podda się audytowi ZKDP

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yogidługonogi
Nic dziwnego. Gdy tworzyli pismo myśleli, że to będzie hit. A okazało się, że jest raczej kit.... Sprzedaż bardzo mała, miesięcznik (tak jak i tygodnik W Sieci zresztą) jest sztucznie podtrzymywany przy życiu przez SKOK.
Dopóki SKOKi chcą w to inwestować - będzie dobrze, ale jeżeli zdecydują się odejść to ten niepokorny tytuł upadnie z wielkim hukiem.
26 35
odpowiedź
User
ktoś
Jesteś w błędzie Y. To jest hit, a że do ZKDP tego tytułu nie zgłasza, to się akurat wydawcy nie dziwię. Pieniędzy z reklam w tym segmencie nie ma.
21 16
odpowiedź
User
ja
HIT którego nikt nie czyta...dobre
18 28
odpowiedź
User
:P
Nie zglaszaja, bo nie chca dolowac lemmingow milionem sprzedanych egz. miesiac w miesiac. No i skromni sa, po co sie tym chwalic,,,
22 12
odpowiedź
User
ust
ludzie czytają w Sieci. Często nie można ich dostać w kilku kioskach.
12 8
odpowiedź