SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Wal - Mart się zmienia'

Sieć supermarketów Wal-Mart postanowiła zmienić swoją dotychczasową kampanię reklamową.

Do tej pory skupieni byli na sobie. Akcja ich reklam miała miejsce w sklepach Wal – Mart i jej głównym celem było ukazanie szerokich zasobów supermarketu i oferowanych przez niego korzystnych cen.

Była to dobra reklama, ale jedynie dla pewnego segmentu klientów, dla tych, dla których najważniejszym kryterium była cena.

W wyniku dotychczasowej kampanii reklamowej, ludzie przychodzili do sklepów Wal – Mart głównie po zakupy spożywcze, ignorując wręcz działy z elektroniką czy odzieżą.

W nową kampanię reklamową zaangażowane zostaną takie sławy jak Destiny’s Child, Jesse McCartney, Garth Brookes czy Martina McBride. Reklamy będą publikowane m.in. w takich magazynach jak „Vogue”. Obecne spoty reklamowe nie ukazują już wnętrza sklepu. W przytulnym domu McCartney zachwyca się nowym odtwarzaczem MP3, bezprzewodowym telefonem lub kamerą cyfrową.

Stephen Quinn, zastępca dyrektora ds. marketingu, twierdzi, że reklamami chcą przekonać do siebie głównie kobiety, gdyż podobno to one posiadają władzę w świecie sprzedaży.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Wal - Mart się zmienia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl