SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wal-Mart walczy ze złym wizerunkiem

Największa na świecie sieć hipermarketów planuje ekspansje w Nowym Jorku. Zanim jednak postawi tam swoje kolejne sklepy, zamierza zmienić swój niekorzystny wizerunek.

Kampanię PR poprowadzi nowojorska agencja  The Marino Organization. Ma ona polegać na organizowaniu spotkań dla dziennikarzy z takich gazet jak New York Daily News czy New York Post. Zostaną zorganizowane także spotkania dla przywódców lokalnych społeczności np. dla burmistrzów nowojorskich dzielnic.

Akcję wizerunkową ma wspomagać kampania reklamowa w gazetach lokalnych. Wkrótce ma się ona rozszerzyć  na inne media.

Bezpośrednim powodem akcji jest opór mieszkańców dzielnicy Quenns przed powstaniem sklepu Wal-Mart, który uniemożliwił jego budowę.

Być może i Polska będzie wkrótce adresatem akcji wizerunkowej sieci Wal-Mart. Firma zapowiedziała wejście na polski rynek.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wal-Mart walczy ze złym wizerunkiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl