SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Walka z rakiem jak w grze komputerowej promuje fundację Alivia (wideo)

Rusza kampania społeczna zachęcająca do wsparcia fundacji Alivia pomagającej młodym osobom z chorobą nowotworową. Przygotowały ją firmy marketingowe Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, Platige Image, Dobro, Juice i Big Picture.

Article

Kampania jest oparta na minutowym spocie utrzymany w stylistyce zwiastuna gry komputerowej, w której uzbrojona wojowniczka walczy z olbrzymią bestią symbolizującą raka. Kiedy bohaterce kończy się amunicja, dostaje zapas nowych nabojów, wyprodukowanych z przetopienia monet.

Akcja zachęca do przekazania fundacji Alivia 1 proc. swojego podatku.

- To jest kampania o odwadze osób chorych na raka i o tym, jak wsparcie ludzi zdrowych może tej odwagi dodawać. Wszyscy boimy się raka – dlatego zachęcamy do solidarności z chorymi w walce przeciwko niemu. Przekazując jeden procent fundacji Alivia, Polacy mają szansę wesprzeć pacjentów onkologicznych i pomóc im zwyciężać - opisuje akcję Agata Polińska z fundacji Alivia.

- Najważniejsze było dla nas opowiedzenie o sile i determinacji ludzi, którzy na co dzień walczą z rakiem. Spot to nowoczesna wersja G.I. Jane, która w stylistyce sci-fi heroicznie zmaga się z przeciwnikiem. Nie chciałem pokazywać bohaterki jako ofiary lecz jako kobietę twardą jak stal, znajdującą w sobie pokłady wręcz nadludzkiej siły. Ona i ludzie, którzy na co dzień walczą z nowotworem mają wspólny mianownik: determinacja, wytrwałość, gotowość do stoczenia walki i odniesienia zwycięstwa. A na to ostatnie potrzebne są pieniądze bo to one tak naprawdę są amunicją w tej walce - dodaje Karol Kołodziński, reżyser spotu współpracujący na wyłączność z Platige Image.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu, kinach, internecie (m.in. na portalach społecznościowych) oraz poprzez aktywności niestandardowe.

Koncepcję kreatywną przygotowały agencje Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, produkcją spotu zajęło się studio Dobro, postprodukcją - Platige Image, przy tworzeniu materiałów brały też udział firmy Juice oraz Big Picture. Wszystkie podmioty pracowały przy tym na zasadzie pro bono.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Walka z rakiem jak w grze komputerowej promuje fundację Alivia (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl