SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Warsaw Shore 3” ogląda ponad 100 tys. widzów. Widownia rośnie z odcinka na odcinek

Trzecia edycja reality-show „Warsaw Shore” gromadzi średnio 102 tys. widzów. W porównaniu do drugiej serii, produkcja MTV Polska straciła 20 tys. oglądających, ale jej widownia rośnie z odcinka na odcinek.

Article

Premierowe odcinki „Warsaw Shore 3” na antenie MTV Polska oglądać można w niedziele o godz. 23.00, począwszy od 29 marca br. Trzy pierwsze odcinki obejrzało średnio 102 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,24 proc. udziału w grupie 4+ i 1,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Widownia formatu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy miał 86 tys. widzów, a trzeci - już 130 tys.

Trzecia odsłona „Warsaw Shore” w porównaniu do drugiej straciła 20 tys. widzów. Wówczas reality-show po trzech odcinkach (pokazanych w okresie od 20 kwietnia do 4 maja ub.r.) oglądało średnio 122 tys. osób, a jego udział uplasował się na poziomie 1,57 proc. (dane dla grupy 4+ - więcej na ten temat).

Widownia „Warsaw Shore” odcinek po odcinku

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

29-03-2015

23:00:07

85 615

1,02%

05-04-2015

23:00:41

92 260

1,03%

12-04-2015

23:00:25

129 511

1,73%

Średnio:

102 361

1,24%

W czasie nadawania premierowych odcinków „Warsaw Shore” stacja MTV Polska jest zdecydowanym liderem wśród kanałów z ofertą dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,55 proc. plasuje się Eska TV, a kolejne lokaty zajmują stacje muzyczne: 4fun.tv (0,11 proc.) i Viva Polska (0,09 proc.). Taka sama jest kolejność kanałów wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

MTV Polska  - Warsaw Shore

102 361

1,24%

1,86%

Eska TV

45 273

0,55%

0,64%

4fun.tv

9 093

0,11%

0,21%

VIVA Polska

7 392

0,09%

0,08%

„Warsaw Shore” opowiada o przygodach grupy młodych osób, którzy mieszkają w wynajętej willi, pracują i imprezują. Program jest polską wersją amerykańskiego formatu „Jersey Shore”, który zadebiutował na antenie tamtejszego MTV w 2009 roku. Producentem wykonawczym polskiej wersji jest Golden Media Polska (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Warsaw Shore 3” ogląda ponad 100 tys. widzów. Widownia rośnie z odcinka na odcinek

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
100 tys. to jest ilość osób będących w zasięgu TV. Faktyczna oglądlność nie przekracza 40 tys., a zwykle oscyluje wokół 20 tys.
11 18
odpowiedź