SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Web 2.0 pomaga w marketingu

Web 2.0 umożliwia firmom pełną integrację działań z zakresumarketingu bezpośredniego i budowy marki - pokazują najnowszebadania Direct Marketing Association. Najwięcej marketerów korzystaw tym zakresie z blogów, video on-line i społeczności wirtualnych.

Web 2.0 pomaga w marketingu

85% marketerów badanych przez Direct Marketing Associationuważa, że Web 2.0 efektywnie zwiększa zaangażowanie klientów.Według raportu "New Media Emergence in DM & Brand" najczęściejstosowanymi przez firmy narzędziami Web 2.0 są: blogi - 25.6%,video online - 24.4%, treści generowane przez użytkowników (UGC) -18.8% oraz wirtualne społeczności - 18.1%.

- Web 2.0 odkrywa przed marketerami nowe możliwości, alekluczową kwestią jest ich umiejętne wykorzystanie - komentujewyniki badania Łukasz Wołek, Managing Director agencjiinteraktywnej EURA7. - Chociaż Web 2.0 wyraźnie ewoluuje w kierunkuzastosowań marketingowych, musi jeszcze minąć trochę czasu, zanimfirmy w pełni docenią jego zalety - dodaje.

Niepełne zaufanie do nowych internetowych narzędzimarketingowych pokazują inne wyniki ankiety. Aż 84% marketerówtwierdzi, że korzystanie w Web 2.0, daje możliwość budowyspołeczności lojalnych klientów związanych z konkretną marką lubproduktem. Tej opinii nie potwierdza jednak to, że deklarowanyudział nakładów na nowe internetowe narzędzia marketingowe wbudżetach reklamowych nie przekracza 25%.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Web 2.0 pomaga w marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl