SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Więcej komentarzy przy profesjonalnych treściach wideo w sieci

Profesjonalne klipy wideo w sieci mogą generować więcej komentarzyniż treści tworzone przez samych użytkowników.

Tak przynajmniej wynika z raportu firmy badawczej AccustreamiMedia Research o nazwie 'User Generated Video 2005 - 2008:Metadata Metrics', o którym na swojej stronie internetowejinformuje eMarketer.

Z badania Accustream wynika, że w ubiegłym roku w sieciopublikowanych zostało 1,2 miliona klipów stworzonych przez samychinternautów, a pojawiło się przy nich 26,5 miliona komentarzyinnych użytkowników.

Najwięcej komentarzy zamieszczanych było przy klipachumieszczanych w serwisie MySpace TV. Na jeden filmik przypadało tamśrednio 36,9 opinii. Drugi pod tym względem był serwis Metacafe(32,3), a trzeci YouTube (25,4).

Według Accustream, klipy w MySpace TV generują więcej komentarzyz uwagi na to, że w porównaniu z innymi serwisami kładzie się tamwiększy nacisk na półprofesjonalne i w pełni profesjonalnemateriały.

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Więcej komentarzy przy profesjonalnych treściach wideo w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl