SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Więcej 'nieuczciwych kliknięć' w wyszukiwarkach

'Click fraud' rozpowszechnił się w znaczący sposób w porównaniu z poprzednim kwartałem.

Około 14,1 proc. kliknięć na linki sponsorowane w wyszukiwarkach nie pochodzi od użytkowników, wynika z najnowszego raportu opracowanego przez Click Forensics.

Wielkość ta oznacza wzrost tego zjawiska w porównaniu z odnotowanymi trzy miesiące wcześniej 13,7 procentami. Inny niedawno opublikowany raport, opracowany przez Outsell szacuje odsetek oszukańczych kliknięć na 14,6 procenta.

Google i Yahoo są lepsze od swych mniejszych konkurentów w wykrywaniu niekorzystnego zjawiska. Tym niemniej witryny te również odnotowały wzrost odsetka fałszywych kliknięć – z 12,1 procenta dla poprzedniego kwartału, na 12,8 obecnie.

Tom Cuthbert, prezes Click Forensics komentuje: „Ostatnio głośno w mediach o „click fraud” a reklamodawcy domagają się zwrotów pieniędzy i poprawy zabezpieczeń. Nie chcą nie sypiać po nocach zastanawiając się, ile pieniędzy przez to tracą.”

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Więcej 'nieuczciwych kliknięć' w wyszukiwarkach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl