SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Więcej reklam jedzenia dla dzieci rasy czarnej

Według badań przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych w telewizji skierowanej do dzieci rasy czarnej, pojawia się więcej reklam jedzenia typu Fast Food, niż w telewizji dla dzieci białych.

Badania trwały przez tydzień, podczas lata. Sprawdzono reklamy w telewizji Black Entertainment, w sieci WB i na kanale Disney’a. Z około 1 100 reklam ponad połowa reklamowała Fast Food i napoje gazowane.

Prawie 66% reklam Fast Food było na kanale BET, 34% na WB i 0% u Disney’a. W przypadku napojów wyniki kształtowały się na poziomie odpowiednio 82%, 11% i 6%.
Według lekarzy pediatrii, nawet dzieci w wieku przedszkolnym tyją w wyniku oglądania telewizji dłużej niż dwie godziny dziennie. Zdaniem pediatrów media mają szkodliwy wpływ na prawidłowy rozwój dziecka w wielu kategoriach, nie tylko jeśli chodzi o odżywianie. Zalecają, by dzieci od drugiego roku życia oglądały telewizję nie dłużej niż 2 godziny dziennie.

Otyłość dotyka około 18% dzieci czarnych i 14% dzieci białych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Więcej reklam jedzenia dla dzieci rasy czarnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl