SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Większość młodych mężczyzn nie ma nic przeciwko reklamom online

Ulubionym internetowym zajęciem mężczyzn w wieku od 18 do 34 latjest oglądanie śmiesznych filmików.

Tak przynajmniej wynika z badania przeprowadzonego przez serwisFunnyordie.com i firmę Hall & Partners na próbie ponad 500mężczyzn z tej grupy wiekowej - informuje serwis Brandweek.

Aż 69 procent respondentów przyznało, że nie mogłoby żyć bezinternetu, w porównaniu do 39 procent, którzy to samo powiedzieli otelewizji. Jednocześnie 74 procent badanych stwierdziło, że"wolałoby uprawiać seks z gorącą dziewczyną" zamiast surfować posieci.

Co do internetowych reklam, 40 procent respondentów zwracawiększą uwagę na takie, które zawierają treści wideo. Prawie takisam odsetek badanych generalnie zwraca większą uwagę na umieszczonew sieci reklamy niż te, które widzą w gazetach codziennych czyczasopismach.

Z kolei 58 procentom respondentów nie przeszkadza umieszczonaprzed klipem wideo pięciosekundowa reklama. Jednak im dłuższa takareklama, tym mniejsza tolerancja badanych: 36 procent nie ma nicprzeciwko 15-sekundowym reklamom typu pre-roll, a 31 procentpowiedziało to samo o trwającej pół minuty reklamie.

Z badania wynika również, że 47 procent badanych, którzyzobaczyli reklamę online kupiło w tradycyjnym sklepie promowany wniej produkt, a 39 procent zrobiło to przez internet.

źródło: Brandweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Większość młodych mężczyzn nie ma nic przeciwko reklamom online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl