SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Większość młodych mężczyzn nie ma nic przeciwko reklamom online

Ulubionym internetowym zajęciem mężczyzn w wieku od 18 do 34 lat jest oglądanie śmiesznych filmików.

Tak przynajmniej wynika z badania przeprowadzonego przez serwis Funnyordie.com i firmę Hall & Partners na próbie ponad 500 mężczyzn z tej grupy wiekowej - informuje serwis Brandweek.

Aż 69 procent respondentów przyznało, że nie mogłoby żyć bez internetu, w porównaniu do 39 procent, którzy to samo powiedzieli o telewizji. Jednocześnie 74 procent badanych stwierdziło, że "wolałoby uprawiać seks z gorącą dziewczyną" zamiast surfować po sieci.

Co do internetowych reklam, 40 procent respondentów zwraca większą uwagę na takie, które zawierają treści wideo. Prawie taki sam odsetek badanych generalnie zwraca większą uwagę na umieszczone w sieci reklamy niż te, które widzą w gazetach codziennych czy czasopismach.

Z kolei 58 procentom respondentów nie przeszkadza umieszczona przed klipem wideo pięciosekundowa reklama. Jednak im dłuższa taka reklama, tym mniejsza tolerancja badanych: 36 procent nie ma nic przeciwko 15-sekundowym reklamom typu pre-roll, a 31 procent powiedziało to samo o trwającej pół minuty reklamie.

Z badania wynika również, że 47 procent badanych, którzy zobaczyli reklamę online kupiło w tradycyjnym sklepie promowany w niej produkt, a 39 procent zrobiło to przez internet.

źródło: Brandweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Większość młodych mężczyzn nie ma nic przeciwko reklamom online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl