SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wielka historia. Wielka przygoda” w turystycznej kampanii Wielkopolski

Rusza kampania promująca atrakcje turystyczne Wielkopolski. Akcja - organizowana przez Wielkopolską Organizację Turystyczną, a przygotowana przez agencję Czart - będzie prowadzona zarówno w Polsce, jak na kilku rynkach zagranicznych.

„Wielka historia. Wielka przygoda” w turystycznej kampanii Wielkopolski

Kampania Wielkopolski pod hasłem „Wielka historia. Wielka przygoda” promuje cztery główne obszary oferty turystycznej tego regionu: kulturalno--historyczny, tradycyjny, kolejowy oraz aktywny.

Dla każdego przygotowano osobny motyw graficzny i hasło promocyjne (odpowiednio: „Otwórz się na historię”, Wkręć się w tradycję”, „Kolej na przygodę” i „Skocz na weekend”).

- Chcemy przedstawić Wielkopolskę jako kontynent magiczny, osadzony w niepowtarzalnych realiach, wytworzonych przez lata historii i tradycji. Ten region to swoisty azyl turystyczny, gdzie można przeżyć niezapomnianą przygodę oraz dotknąć wielkiej historii. Pragniemy zaprezentować to, co nas wyróżnia - mówi Wrocław Ewa Przydrożny, dyrektor Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej. - Z przeprowadzonych przez nas szczegółowych badań ruchu turystycznego wynika, że Wielkopolskę odwiedzają głównie ludzie w wieku 18-40 lat, przede wszystkim z wykształceniem wyższym, a celem ich podróży jest zwiedzanie i aktywny wypoczynek. To do tej grupy chcemy dotrzeć z naszą kampanią - dodaje.

Pierwszy etap kampanii obejmuje nową stronę wielkopolska.travel i aplikację 3D, które zaprezentowano na targach MTT Wrocław. W kolejnych etapach działania akcja obejmie telewizję, internet oraz eventy.

Działania będą prowadzone w Polsce, Wielkiej Brytanii, Holandii i Niemczech (za granicą głównie w internecie). Akcja potrwa do końca br.

Kreację kampanii przygotowała agencja Czart. Akcja jest częścią większego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007–2013.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wielka historia. Wielka przygoda” w turystycznej kampanii Wielkopolski

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
majka
Oj, oj, oj! Ale grafika słabiutka.
10 9
odpowiedź
User
madzialena
A co z grafiką nie tak? Może za dużo detali, ale sama koncepcja bardzo fajna. Wlkp. jako swoisty kontynent możliwości. Jak najbardziej na plus.
9 9
odpowiedź