SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jerzy Owsiak w kampaniach mBanku i Play na finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (wideo)

Trwają kampanie reklamowe mBanku i sieci telekomunikacyjnej Play związane z tegorocznym finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego firmy są partnerami. W reklamach występuje szef WOŚP Jerzy Owsiak.

Article

Kampania mBanku jest realizowana pod hasłem „Bądź bogatszy o dobre serce”. W spocie Jerzy Owsiak występuje razem z ludźmi z różnych grup społecznych, z których wszyscy wspierają Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

mBank w tym roku po raz pierwszy jest partnerem bankowym finału WOŚP oraz całorocznej działalności Fundacji WOŚP, poprzednio tę funkcję pełnił Bank Pekao.

W ramach wsparcia finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, mBank podwoi wpłaty swoich klientów na konto akcji. Ponadto wprowadzi do oferty limitowaną edycję debetowych kart płatniczych.

Za obsługę marketingową mBanku odpowiadają agencje Grey Group Poland (kreacja), VML Poland (aktywności w internecie) oraz Mindshare Polska (planwowanie i zakup mediów).

W reklamie Play Jerzy Owsiak z youtuberami

Z kolei w reklamie Play Jerzy Owsiak występuje z Barbarą Kurdej-Szatan i Maciejem Łagodzińskim, którzy od pięciu lat grają w spotach tej firmy, a także z grupą youtuberów, m.in. Łukaszem Jakóbiakiem, Pauliną Mikułą, Ajgorem Ignacym i Maćkiem Dąbrowskim.

Kampania podkreśla, że Play w dniu finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zorganizuje 24-godzinną transmisję w serwisie Playdlawosp.pl i mediach społecznościowych, w której oprócz youtuberów pojawią się goście specjalni. Im więcej osób przez dłuższy czas będzie oglądało przekaz, tym więcej środków Play przekaże dla WOŚP.

Play od kilku lat jest partnerem zarówno finału WOŚP, jak i Przystanku Woodstock. Jerzy Owsiak występował już w reklamach sieci związanych z oboma tymi wydarzeniami. Rok temu w ramach akcji youtuberzy nagrali klip muzyczny na temat starości, a dwa lata temu udostępniono grę „Kilobity na Czarity”.

Obsługą marketingową sieci Play zajmują się agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie), Plej (reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

W trzech kwartałach ub.r. wydatki marketingowe Play wyniosły 131,9 mln zł, o 13,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Na koniec tego okresu sieć miała 14,89 mln klientów, w tym 9,2 mln abonentów.

Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 14 stycznia 2018 roku

Tegoroczny finał WOŚP zaplanowano na 14 stycznia. Będą podczas niego zbierane środki na wyrównanie szans w leczeniu noworodków.

Relacje w akcji będzie pokazywała Grupa TVN w swoich trzech kanałach: TVN, TTV oraz TVN24. Nadawca jest głównym partnerem telewizyjnym WOŚP od jesieni 2016 roku.

W dniu zeszłorocznej finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zebrano 62,42 mln zł, a w ramach wszystkich związanych z nią działań - 105 mln zł, co było rekordowym wynikiem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jerzy Owsiak w kampaniach mBanku i Play na finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tgg
A jaka jest oglądalność tego pajacowania?
28 59
odpowiedź
User
pazuzu
Ja oglądam, wspieram bo widzę codziennie owoce WOŚP. Łóżka na oddziałach respiratory defibrylatory. Dmuchawy które stosuje się przy obniżeniu temperatury głębokiej ciała u ofiar podtopień w zimnej wodzie lub niefrasobliwych turystów z "Warszafki" wykonujących atak szczytowy na Rysy bez przygotowania. Chcesz to się przejdziemy po oddziałach to Ci pokażę. Nawet najwspanialsi specjaliści bez dobrego sprzętu nie są w stanie pomagać. Porozmawiaj z matkami wcześniaków w szpitalach pediatrycznych zobacz oddziały patologii noworodka. Nie szukaj prawdy w telewizjach czy w wypowiedziach idź sam do źródła, sprawdź.
55 22
odpowiedź
User
Anonim
Mnie zastanawia czemu Polsat nie chciał tego pokazywać tłumaczenie że ma swoją fundację nie jest przekonujące TVN też ma i co z tego ?
26 14
odpowiedź
User
Pytanie
Kto dostaje pieniądze za tą reklamę?
Mi się to nie podoba, powinny być pewne granice
18 43
odpowiedź
User
Nick
...a jakby tak nawrzucać Owsiakowi za tydzień do skarbonek bezwartościowych papierków przypominających nasze obiegowe banknoty ? Ot taka akcja na większą skalę. Trzeba byłoby na bazie np. 10-cio złotówki opracować nowy banknot np. 10 ZŁOTYCH MELONÓW, dodać facjatę Owsiaka i upublicznić w sieci. Kto chce by sobie pobrał, wydrukował, wyciął i miałby oręż na nachalnych żebraków, którzy za tydzień ruszą do akcji.
odpowiedź