SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wojciech Mann radzi klientom w reklamach sklepów Saturn (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci sklepów Saturn z udziałem dziennikarza radiowej Trójki Wojciecha Manna. Za przygotowanie i realizację akcji razem z Media Saturn Holding Polska odpowiadają firmy K2, OTO, Universal McCann, Golden Submarine, Redblue i TBWA PR.

Wojciech Mann w reklamie sklepów Saturn Article

W reklamach sklepów Saturn Wojciech Mann występuje wspólnie z Marcelem Borowcem. Obaj wcielają się w role doradców klientów: Mann to pragmatyczny WojTech z dystansem, spokojem i doświadczeniem życiowym, a Borowiec - zakochany w nowych technologiach iReneusz pełen pasji i energii.

Razem przekonują klientów, że w sklepach Saturn każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie, zwracając uwagę na różne aspekty sprzętu elektronicznego.

Jest to pierwsza kampania reklamowa Saturna przygotowana przez agencję K2, która w połowie br. wygrała przetarg na obsługę reklamową tych sklepów. Poprzednio przez prawie cztery lata były one reklamowane przez agencję Ogilvy&Mather, ostatnio w kampaniach pod hasłem „Saturn radzi - myśl technologicznie”.

 

Wojciech Mann parokrotnie wystąpił już w kampaniach reklamowych. W 2011 i 2012 roku razem z Krzysztofem Materną promował Kredyt Bank, a w 2009 roku wziął udział w kampanii herbaty Lipton.

- Wojciech Mann jest współpracownikiem Polskiego Radia i nie musi otrzymywać zgody na udział w kampaniach reklamowych - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Łukasz Kubiak, rzecznik prasowy nadawcy. Przypomnijmy, że w czerwcu 2011 roku, niedługo po starcie kampanii Kredyt Banku z jego udziałem, Mann został odsunięty od prowadzenia w Trójce rozmów z publicystami w ramach audycji „Zapraszamy do Trójki”.

Nowa akcja reklamująca Saturn 8 listopada startuje w radiu, 9 listopada w telewizji, a ponadto będzie prowadzona w internecie (m.in. w social media), prasie i samych sklepach Saturn.

Za całościową koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja K2, za działania w internecie - Golden Submarine, za social media - K2 Media, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny OTO. Za zakup mediów odpowiada dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska we współpracy z domem mediowym Universal McCann, za reklamy w mediach drukowanych - należąca do Media Saturn Holding Polska agencja Redblue, a za działania public relations - agencja TBWA PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wojciech Mann radzi klientom w reklamach sklepów Saturn (wideo)

29 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zza
cc: Wiadomości TVP

Wojciech Mann głosem niemieckiej sieci marketów agd!
34 23
odpowiedź
User
Neo
Panie Wojciechu, wie Pan jak to się nazywa: prostytucja medialna.
Dawać z siebie robić głupka w tanich reklamach, pieniądze się rozejdą a niesmak pozostaje.
40 45
odpowiedź
User
18
Panie Wojciechu, wie Pan jak to się nazywa: prostytucja medialna.
Dawać z siebie robić głupka w tanich reklamach, pieniądze się rozejdą a niesmak pozostaje.

Pan Mann zapracował swoim nazwiskiem to, że jego twarz jest rozpoznawalna. Jeżeli ma szanse zarobić czemu nie.
48 27
odpowiedź
User
Maciej deKODer
Nie mogę się doczekać, kiedy Wojciech Mann oczyści radiową Trójkę od swojej osoby. :D I nie chodzi tu o udział w reklamie (ma do tego prawo), tylko o wyrażanie w wywiadzie dla KODuj24 swojego niezadowolenia z obecnego stanu rzeczy w Trójce, mimo że w Trójce idzie KU LEPSZEMU! :) Za coś takiego powinno się już go odsunąć od eteru, tak jak odsunięto choćby Jerzego Sosnowskiego. :D
29 70
odpowiedź
User
widz555
Nie mogę się doczekać, kiedy Wojciech Mann oczyści radiową Trójkę od swojej osoby.


"Nie ważne jakie, ważne że nasze".
Mann zaczynał pracę w Trójce, kiedy ty nie byłeś uwzględniany nawet w planach Komitetu Centralnego.
Postaraj się w swoim życiu zostawić taki materialny ślad, żeby znalazł się kiedyś chociaż jeden internetowy troll, który będzie chciał cię obrazić lub wyśmiać za to co robiłeś w realu, a nie na jednym z miliona forów.
55 25
odpowiedź