SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WPP: dobry czas dla reklamy

Sprzedaż brytyjskiej agencji reklamowej WPP wzrosła w pierwszym półroczu o 22 proc.

Druga największa na świecie firma z tej branży odnotowała 2,5 mld funtów przychodów, głównie dzięki przejęciu amerykańskiej grupy Grey Global. W tym roku marża firmy ma wzrosnąć do 13,7 proc., w przyszłym - do 14,2 proc., a w 2007 roku - do 14,7 proc.

Zdaniem WPP perspektywy dla branży ciągle są bardzo dobre. Klientami firmy są m.in. Unilever, Procter & Gamble, Ford i Pfizer.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: WPP: dobry czas dla reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl