SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WPP i Dentsu zrealizowały w br. najwięcej fuzji i przejęć

Koncerny WPP i Dentsu w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku zamknęły największą liczbę fuzji i przejęć w branży reklamowej - wynika z raportu firmy Comvergence.

Article

Według danych  Comvergence, WPP od stycznia do września tego roku zakończył 18 fuzji lub przejęć. Przyniosło to firmie 2345 nowych pracowników. Kluczową transakcją było sierpniowe przejęcie brytyjskiej Design Bridge, zajmującej się brandingiem. Dzięki fuzji, liczba etatów w koncernie wzrosła o ponad 400.

O jedną transakcję mniej ma na swoim koncie holding Dentsu Aegis Network. Dzięki temu, w firmie przybyło 2147 nowych pracowników. Najważniejszą inwestycją było przejęcie szwajcarskiej agencji e-marketingowej blue-infinity, dzięki któremu liczba etatów w Dentsu wzrosła o 550.

Ponad jedna czwarta z 73 fuzji i przejęć na rynku reklamy została przeprowadzona przez firmy konsultingowe i doradcze.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: WPP i Dentsu zrealizowały w br. najwięcej fuzji i przejęć

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl