SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wprost” chce pokazać, że „Polska jest Ok!”

Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) rusza z akcją społeczną „Polska Ok!”. - Będziemy pokazywać zupełnie inny wizerunek Polski i Polaków - zapowiada we wstępniaku do najnowszego numeru pisma jego redaktor naczelny Michał Kobosko.

„Wprost” chce pokazać, że „Polska jest Ok!”

W ramach akcji „Polska OK!” „Wprost” chce promować kraj i ludzi, którzy odnosili i odnoszą największe sukcesy w Europie. - Startujemy przed Euro, ale chcemy, by znaczek uśmiechniętej buźki towarzyszył nam nie tylko w czasie wizyty tysięcy kibiców. Chcemy, żeby Polska była naprawdę OK. Na co dzień - pisze naczelny „Wprost”.

Akcja ma służyć pokazywaniu tego, co przed Euro się udało i tego, co udało się Polakom osiągnąć przez ostatnich 20 lat. - W ramach naszej akcji pokażemy także, że istnieje u nas nowoczesny patriotyzm. Patriotyzm bez okładania się kijami, dzielenia na bardziej i mniej prawdziwych Polaków, bez kłótni o historyczne klęski - zapowiada Kobosko.

>>> “Przekrój” i “Wprost” tracą czytelników - raport Wirtualnemedia.pl

W najnowszym numerze „Wprost” czytelnicy znajdą naklejki z logo akcji czyli biało-czerwoną uśmiechniętą buźką.

Tygodnik ogłosił też konkurs, w którym można wygrać bilet na mecz Polska-Grecja otwierający Euro 2012. Wystarczy przesłać swoja propozycję tego, jak przedstawić Polskę gościom mistrzostw jako kraj ludzi pozytywnych. Propozycje w formie słownej, muzycznej, wideo, zdjęć lub hasła można przesyłać za pomocą formularza na www.polskaok.pl lub mailem na konkurs@wprost.pl. Wyniki konkursu ogłoszone zostaną 30 maja 2012 br. Najciekawsze propozycje zostaną opublikowane na stronie akcji. Sponsorem konkursu jest Coca-Cola.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wprost” chce pokazać, że „Polska jest Ok!”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
benek
to znaczy,ze nie beda juz pierniczyc o antysemityzmie?
8 8
odpowiedź
User
Baca
A może takie hasło: Polska - kraj ludzi seropozytywnych!
8 8
odpowiedź
User
zyx
znowu bydlo korzysta z przywileju bycia anonimowym.. żal tyłek ściska. Moze w ramach ucywilizowania tresci wpisow komentatorskich IT WM postaralo by sie o zmiane tego badziewia na tweety i fb lub chociaz G+...
Akcja jest fajna... tylko qciuki trzymac zeby sie udalo:)
8 8
odpowiedź
User
Obywatel
Tak Kolego XYZ wylewaj te swoje pomyje, żółć frustracje itd. Poobrażaj jeszcze wszystkich, ąż dziw bierze, że Twoj pracodawca płaci Ci za takie marnowanie czasu i utrzymuje takiego frustrata bo taka osoba napewno nie jest efektywna.Wiesz co jest najlepsze w tym wszystkim? To, że kiedy Ty wylewasz tu takie pomyje to Lisiecki w tym czasie zarabia pieniądze o których ty możesz pomarzyć bo jedno co potrafisz to robić to taki słowny chlew od rana....
8 8
odpowiedź
User
Prostak
Akcja nie jest fajna. Jest dość idiotyczna - na czym w ogóle na polegac, wie ktoś??? Kiedyś zresztą gazety robiły coś podobnego, tylko z głową, Dziennik Krasowskiego miał cykl tekstów pod hasłem Polska jest seksy, niektóre były naprawdę niezłe. Zdaje się też któras z kobiecych gazet, chyba Elle, robiło akcję Polska jest trendy, gdzie pisano o tym, czym możemy się pochwalić. A to to co ma być? Naklejki mamy sobie poprzyklejać na czołach?
8 8
odpowiedź