SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wspólna promocja lodów Zielonej Budki i Konfitury Babuni

W czasie wakacji Zielona Budka wraz z producentem Konfitury Babuni, firmą Stovit realizuje akcję konsumencką promującą nowy sposób serwowania lodów.

 W ramach akcji firmy Zielona Budka i Stovit wyposażyły swoje produkty w ulotki zawierające wskazówki, w jaki sposób osiągnąć oczekiwany efekt smakowy oraz rekomendowane połączenia ulubionych lodów z wybraną konfiturą. Równolegle do akcji informacyjnej, w okresie wakacyjnym firmy organizują w centrach handlowych degustacje deserów przygotowanych zgodnie z pomysłem.

Producent lodów, Zielona Budka, zmienił kształt i szatę graficzną opakowań lodów jednolitrowych, o czym informowaliśmy w naszym czerwcowym newsletterze. Ponaddto producent wprowadził do swojej oferty: deser lodowy Impresja Tiramisu, nadziewane sosem rożki Aniello i Diablo oraz lody impulsowe dla dzieci: Odlot i Kapitan Cool. Dzialania Pr firmy Zielona Budka powierzono agencji Effective Public Relations.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wspólna promocja lodów Zielonej Budki i Konfitury Babuni

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl