SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzrost wydatków na alternatywne media

Wydatki na alternatywne media w USA wzrosły w ubiegłym roku o 22procent, do 73,43 miliarda dolarów.

Wzrost wydatków na alternatywne media

Tak wynika z raportu firmy PQ Media pod nazwą 'Alternative MediaForecast: 2008-2012'. PQ Media uwzględniła 18 cyfrowych inietradycyjnych segmentów medialnych w swojej definicjialternatywnych mediów - informuje serwis Mediaweek. Wśród nichznalazły się m.in. reklama mobilna, reklama w grach wideo,internetowa reklama wideo, product placement i cyfrowa reklamazewnętrzna.

Według raportu, wydatki na tego typu media stanowiły w 2007 roku16,1 procenta całkowitych wydatków na reklamę w USA, w porównaniudo 7,9 procenta w roku 2002. Do 2012 roku wskaźnik ten ma wzrosnąćdo 26,6 procenta.

PQ Media prognozuje również, że w latach 2007 - 2012 wydatki naalternatywne media na rynku amerykańskim będą rosły na średnimrocznym poziomie 17 procent i osiągną poziom 160,82 miliardadolarów.

źródło: MediaPost Publications

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na alternatywne media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl