SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„X Factor” wiosennym hitem TVN

Program „X Factor” ogląda w TVN średnio 4,69 mln widzów. Stacja podczas jego emisji zajmuje drugą pozycję w rynku przegrywając tylko z „Ranczem”.

fot. TVN

fot. TVN

Muzyczne show TVN ogląda w niedzielne wieczory średnio 4,69 mln widzów, zapewniając stacji 26,31 proc. udziału w grupie 4+ oraz 33,02 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem w tym paśmie TVN (niedziele 20.00 – 21.25) miała ponad 200 tys. widzów mniej (w grupie 4+ - 25,54 proc. a 23,84 proc. udziału w rynku w 16-49). 

Data AMR SHR % SHR %(16-49)
06-03-2011 4302923 24,10% 31,43%
13-03-2011 4975529 28,24% 35,64%
20-03-2011 4784675 26,62% 32,10%
średnio 4687183 26,31% 33,02%
przed rokiem 4431447 25,54% 23,84%


Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, TVN jest w trakcie emisji programu „X Factor" wiceliderem rynku. Pierwsza pozycja przypada Jedynce, emitującej głównie „Ranczo” (34,83 proc udziału), zaś trzecia Polsatowi (seriale kryminalne, 11,02 proc. udziału). 

“Bitwa na głosy” o 900 tys. osób podnosi widownię TVP 2

W grupie komercyjnej 16-49 TVN ma najwyższy udział w rynku, dystansując TVP 1 o ponad 5 pkt. proc.

3,8 mln widzów „Tylko muzyka”, Polsat liderem rynku

Kanał AMR SHR % SHR %(16-49)
TVP1 6188257 34,83% 27,88%
TVN 4687183 26,31% 33,02%
POLSAT 1957653 11,02% 12,42%
TVP2 1671484 9,41% 9,17%

 
Program “X Factor” chętnie oglądają mieszkańcy miast, widzowie między 25 a 60 rokiem życia, osoby legitymujące się wykształceniem średnim i wyższym.

Profil   ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 41,00% 85
Kobiety 59,00% 114
Wiek  4-9 2,89% 49
 10-15 5,13% 76
16 - 19 4,01% 72
20 - 24 4,37% 56
25 - 29 11,22% 126
30 - 34 10,50% 127
35 - 39 9,49% 129
40 - 44 8,27% 129
45 - 49 7,62% 111
50 - 54 9,49% 118
55 - 59 10,20% 132
60+ 16,81% 83
Wlk. miasta Wieś 26,57% 68
< 50 tys. 28,97% 120
50-100 tys. 10,63% 124
100-200 tys. 11,16% 138
> 200 tys. 22,66% 113
Zawód Top management 12,26% 141
Pracownicy średniego szczebla 20,00% 133
Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,74% 109
Emeryci 24,07% 94
Inni 21,93% 72
Wykształ. Podstawowe 41,64% 92
Średnie 35,29% 119
Wyższe 15,04% 120
Inne 8,02% 63


"X-Factor” to muzyczne talent-show. W programie mogą brać udział artyści oraz zespoły marzące o muzycznej karierze (trzeba mieć ukończone 16 lat, górnej granicy brak). Poza dobrym głosem uczestnicy muszą charakteryzować się sceniczną osobowością. Program podobnie jak „Mam talent” i „Idol” w warstwie emisyjnej dzieli się na część castingową oraz odcinki na żywo. Polską edycję produkuje FremantleMedia. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „X Factor” wiosennym hitem TVN

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Oglądam "X Factor", ale mogliby odejść Mozila.
8 8
odpowiedź
User
lolek
Gimnazja chyba pękają w szwach.
8 8
odpowiedź
User
J
ostatni odcinek o blisko 200 tys mniej niz wczesniejszy. Pamiętajmy o mega. mega promocji m.in. na każdym portalu plotkarskim.
8 8
odpowiedź
User
Zasmach
Ostatni odcinek był nudny. Nie chciało mi się go nawet do końca oglądać.
8 8
odpowiedź
User
Góral
Po prostu ładnie opakowane gówno też się w polszy sprzeda.
8 8
odpowiedź