SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Yahoo! uporządkuje rozrywkę w sieci

Serwis planuje uruchomienie 100 nowych stron rozrywkowych.

Inicjatywa zwana Brand Universe to pomysł na zbudowanie oddzielnych stron wykorzystujących dobrze rozpoznawalne marki "rozrywkowe", w tym filmy, programy telewizyjne, zespoły muzyczne, osobistości świata mediów, gry i inne formy rozrywki. Przedstawiciele Yahoo! widzą w nowej inicjatywie sposób na uporządkowanie bogatych zbiorów treści obejmujących różnoraką tematykę, które nie zawsze są łatwo dostępne. Nowe strony mają oferować zainteresowanym obszerniejsze informacje na wybrane tematy, a być może sprawić też, że odwiedzający staną się oni fanami danego filmu, grupy czy aktora.

Jedną ze stron Yahoo! z serii Brand Universe jest serwis poświęcony konsoli Nintendo Wii. Firma zapowiedziała już także sześć kolejnych, w tym poświęconą Harry'emu Potterowi, grom "Halo" i "The Sims", zabawkom, komiksom i filmom serii Transfomers, oraz telewizyjnym seriom "The Office" oraz "Lost". Kolejne strony mają być przedstawione w nadchodzących tygodniach, a cała setka ma działać przed końcem roku. Strony będą finansowane dzięki reklamom, a część z przychodów trafiać może do właścicieli wytypowanych marek.

Yahoo!, jak wspomina The New York Times, nie zamierza pytać właścicieli marek o zgodę na budowanie poświeconych im stron. Nie będzie też jednak takiego serwisu prowadzić, jeśli owi właściciele będą mieć co do takiego projektu zastrzeżenia. Wątpliwe jednak by wielu z nich zabroniło realizacji nowego pomysłu, bowiem to doskonała forma darmowej reklamy wśród milionów użytkowników internetu.

Źródło: The New York Times - pclab.pl

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Yahoo! uporządkuje rozrywkę w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl