SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

YouTube rusza do walki o telewidza

YouTube zapowiedział uruchomienie blisko 100 nowych kanałów z oryginalnymi programami, dzięki którym serwis chce rywalizować z tradycyjnymi stacjami telewizyjnymi.

YouTube rusza do walki o telewidza

O gruntownej przemianie YouTube nieoficjalnie mówiło się już od kwietnia tego roku (więcej na ten temat). Kolejne informacje o nowych kanałach w serwisie, z nadawanymi o określonych godzinach oryginalnymi programami, pojawiły się we wrześniu (więcej na ten temat).

Teraz należący do Google serwis oficjalnie ogłosił, że pierwsze nowe kanały z oryginalnymi programami zostaną uruchomione jeszcze w listopadzie, a następne będą się sukcesywnie pojawiały w przyszłym roku.

W sumie powstać ma 96 takich kanałów, koncentrujących się wokół pięciu kategorii tematycznych - sport, muzyka, newsy i edukacja, lifestyle i popkultura. Wśród partnerów, z którymi nawiązano współpracę, są m.in. Red Bull, Tony Hawk, MLS, Thomson Reuters, The Wall Street Journal, Hearst Magazines, FremantleMedia, Lionsgate, IGN Entertainment, Madonna, Jay Z, Shaquille O'Neal i Ashton Kutcher.

YouTube zapowiada, że kanały będą dostępne dla użytkowników z całego świata, korzystających z dowolnych urządzeń z dostępem do sieci. Z szykowaną przez serwis ofertą można zapoznać się na tej stronie (więcej na ten stronie). Z kolei tutaj  można się zapisać na newsletter, dzięki czemu informacje o uruchomieniu kolejnych kanałów dostaniemy na skrzynkę e-mail.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: YouTube rusza do walki o telewidza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl