SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zbigniew Badziak przestaje kierować Biurem Reklamy TVP

Zbigniew Badziak, dyrektor Biura Reklamy Telewizji Polskiej, zdecydował, że po 18 latach pracy w TVP, z końcem tego roku odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Zbigniew Badziak przestaje kierować Biurem Reklamy TVP

- Po tylu latach pracy w TVP czuję się spełniony, pora na nowe wyzwania - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Zbigniew Badziak. - Na pewno zostanę na rynku mediów, mam mnóstwo pomysłów - dodaje. Badziak przyznaje, że jednym z rozważanych przez niego możliwości jest założenie własnej działalności gospodarczej. Badziak ma pracować w TVP jeszcze przez trzy miesiące będące okresem wypowiedzenia, podczas których przekaże obowiązki następcy. Potem obejmować go będzie kilkumiesięczny zakaz konkurencji.

Zbigniew Badziak Biurem Reklamy TVP kieruje od 2004 roku, a z tą Telewizją Polską związany jest od 1994 roku. W Biurze Reklamy przeszedł pełną ścieżkę kariery, najpierw był asystentem handlowca, potem handlowcem, następnie kierownikiem zespołu handlowego, a zanim został szefem tej jednostki pracował jako zastępca dyrektora ds. handlowych.

>>> Zbigniew Badziak: 'Zarzuty o przerywaniu programów reklamami sa bezpodstawne'

Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl Joanna Stempień-Rogalińska, rzecznik prasowa Telewizji Polskiej, nie ma jeszcze decyzji, kto zostanie nowym szefem Biura Reklamy TVP.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zbigniew Badziak przestaje kierować Biurem Reklamy TVP

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
nareszcie!!! pora najwyższa!!!
odpowiedź
User
Ela
Zbysiu,to nieprawdopodobna strata dla tej instytucji i biura reklamy!!!
Ale wszystkiego najlepszego w nowych poczynaniach!
odpowiedź
User
JS
Kierowaniem tym biurem to ogromne wyzwanie.Trudny grunt telewizyjny,zmieniający się decydenci,niełatwe środowisko medialne.Zbyszkowi to się udawało przez tyle lat-szacun!
odpowiedź