SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zdjęcia ślubne według myślenia technologicznego reklamują Saturn (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej elektromarketów Saturn prowadzonej pod hasłem „Myśl technologicznie”. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z Media Saturn Holding Polska odpowiadają firmy Ogilvy & Mather i Universal McCann.

Article

Nowa reklama elektromarketów Saturn pokazuje dwa sposoby wykonania wyjątkowych zdjęć ze ślubu: zupełnie nieudaną metodę opartą na myśleniu logicznym oraz łatwy i skuteczny sposób technologiczny - z wykorzystaniem drona, który można kupić w promowanych sklepach.

Komunikacja pod hasłem „Myśl technologicznie”, oparta na reklamach przedstawiających podobne zestawienia lepszych metod technologicznych i gorszych logicznych, jest prowadzona przez Saturn od listopada ub.r. (zobacz poprzedni spot).

Obecna odsłona akcji obejmuje przede wszystkim telewizję i internet.

Kreacją reklam zajęła się agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zdjęcia ślubne według myślenia technologicznego reklamują Saturn (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lukasz
Kuzyn z dronem, wujek z aparatem i płacz bo zdjęcia do dupy. Wy to macie pomysły. Myśl technologicznie i ściągnij z Chin a nie kupuj w Saturnie.
11 8
odpowiedź
User
Misao96
Co to za utwór w tle?
8 8
odpowiedź
User
mario
Myśl logicznie a nie technologicznie. I zatrudnij profesjonaliste a nie onanistę sprzętowego i ciesz się zdjęciami na poziomie a nie badziewiem od wujka Henia...
8 8
odpowiedź
User
PHOTOGRAPHER
1. Dlaczego ktoś z zarządu Saturna zaakceptował reklamę godzącą w dobre imię grupy zawodowej fotigrafów, przez co naraził ich wizerunek na uszczerbek oraz straty finansowe.
2. Dlaczego ta reklama wprowadza w błąd odbiorców co do faktycznych możliwości i zastosowań drona?
8 9
odpowiedź