SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zdjęcia ślubne według myślenia technologicznego reklamują Saturn (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej elektromarketów Saturn prowadzonej pod hasłem „Myśl technologicznie”. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z Media Saturn Holding Polska odpowiadają firmy Ogilvy & Mather i Universal McCann.

Article

Nowa reklama elektromarketów Saturn pokazuje dwa sposoby wykonania wyjątkowych zdjęć ze ślubu: zupełnie nieudaną metodę opartą na myśleniu logicznym oraz łatwy i skuteczny sposób technologiczny - z wykorzystaniem drona, który można kupić w promowanych sklepach.

Komunikacja pod hasłem „Myśl technologicznie”, oparta na reklamach przedstawiających podobne zestawienia lepszych metod technologicznych i gorszych logicznych, jest prowadzona przez Saturn od listopada ub.r. (zobacz poprzedni spot).

Obecna odsłona akcji obejmuje przede wszystkim telewizję i internet.

Kreacją reklam zajęła się agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zdjęcia ślubne według myślenia technologicznego reklamują Saturn (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lukasz
Kuzyn z dronem, wujek z aparatem i płacz bo zdjęcia do dupy. Wy to macie pomysły. Myśl technologicznie i ściągnij z Chin a nie kupuj w Saturnie.
odpowiedź
User
Misao96
Co to za utwór w tle?
odpowiedź
User
mario
Myśl logicznie a nie technologicznie. I zatrudnij profesjonaliste a nie onanistę sprzętowego i ciesz się zdjęciami na poziomie a nie badziewiem od wujka Henia...
odpowiedź