SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w dziale marketingu i komunikacji DPD Polska

Izabella Dessoulavy-Gładysz objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji w DPD Polska.

Będzie odpowiedzialna za prowadzanie wszystkich działań z zakresu budowania wizerunku marki, wprowadzania nowych produktów, Public Relations oraz komunikacji wewnętrznej.

Izabella Dessoulavy-Gładysz posiada 12-sto letnie doświadczenie w marketingu i komunikacji w tym pięcioletnie w branży logistycznej.

Do 2007 r. pracowała w DHL Express Poland, gdzie odpowiadała za zarządzanie komunikacją marketingową oraz Public Relations. Wcześniej związana była z rynkiem usług finansowych. Karierę zawodową w branży ubezpieczeń rozpoczęła w roku 1996 w Amplico AIG Life TUnŻ S.A. W latach 1999 - 2001 zajmowała stanowisko PR & Marketing Managera w Nationwide TUnŻ S.A. (obecnie Aegon), gdzie odpowiedzialna była m.in. za wprowadzenie marki Nationwide na polski rynek usług finansowych, realizację strategii marketingowej i public relations firmy.
Ukończyła studia wyższe na Wydziale Zarządzania i Marketingu w WSMiB w Łodzi oraz program MBA prowadzony przez Canadian International Management Institute.

Izabella Dessoulavy-Gładysz zastąpiła Olgę Kozierowską-Skwarło, która przeszła do GeoPost (holding należący do La Poste, właściciel DPD Polska) i tym samym objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej oraz marketingu na region południowej i środkowo-wschodniej Europy. Region ten obejmuje Kraje Bałtyckie, Czechy, Słowację, Węgry, Grecję, Rumunię, Słowenię, Chorwację, Bośnię, Bułgarię i Polskę. Olga Kozierowska-Skwarło będzie m.in. odpowiadać za kreowanie regionalnej strategii marketingu i komunikacji oraz koordynację działań w tym zakresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale marketingu i komunikacji DPD Polska

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ryszardon
Nawet te zmiany nie zmieniły fatalnej opinii wśród klientów tej firmy.Kurierzy niesolidni,nie dowożą paczek do odbiorców.Ale co to obchodzi tych na górze?Najważniejsze,że mają kasę.
8 8
odpowiedź
User
TOmek
"ryszardon" napisał(a): Nawet te zmiany nie zmieniły fatalnej opinii wśród klientów tej firmy.Kurierzy niesolidni,nie dowożą paczek do odbiorców.Ale co to obchodzi tych na górze?Najważniejsze,że mają kasę.


:: logistyka listów przewozowych z programem: Jula 1.2 ::

http://namgets.provps.pl
8 8
odpowiedź