SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w strukturze MPG Media Planning

Wczoraj poinformowano o sporych zmianch w strukturze firmy MPG Media Planning związanych z rozwojem firmy.

Jak wynika z komunikatu prasowego zdecydowano się na:

- Tomasz Ramza, zajmie nowo utworzone stanowisko, Media Director; przy czym zostaje nadal zaangażowany w obsługę Klientów Agencji
-  Piotr Bieńko, oprócz zajmowanej dotąd funkcji TV Director, będzie pełnił funkcję Group Account Director i będzie zarządzał zespołem klienckim
- Michał Daniluk, zajmie stanowisko Media Manager i będzie zarządzał zespołem klienckim
- Michał Kowaszewicz, Group Account Director, będzie odpowiadał za koordynację kontaktów Agencji  ze stacjami radiowymi.
- Maria Bielecka, zajmie stanowisko Media Manager i oprócz dotychczasowych obowiązków będzie odpowiadała za koordynację kontaktów Agencji  z wydawcami prasowymi
- Anna Geryło, zatrudniona ostatnio w Optimedia, która dołączyła do zespołu MPG Media Planning 1 października, zajmie stanowisko Media Manager
- Do zespołu MPG Media Planning w ostatnim czasie dołączyło pięć osób, które nie były wcześniej związane z branżą i będą wspierały pracę zespołów dla bieżących Klientów Agencji.

"Przeprowadzone zmiany są związane ze wzrostem MPG Media Planning, który jeżeli chodzi o obroty wyniesie co najmniej 65%. Obecna struktura zapewni wyższą wydajność operacyjną, co przełoży się z pewnością na jeszcze lepszy serwis Agencji wobec obecnych i przyszłych Klientów."- powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG w Polsce.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w strukturze MPG Media Planning

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl