SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w zarządzaniu danymi użytkowników przez Facebooka

Facebook pod koniec miesiąca wprowadzi kilka zmian dotyczących funkcjonowania serwisu. Najistotniejsza z nich związana jest z udostępnianiem danych użytkowników.

Zmiany w zarządzaniu danymi użytkowników przez Facebooka

Firma Marka Zuckerberga zamierza korzystać z danych internautów posiadanych przez jej partnerów reklamowych i należące do niej firmy (na przykład Instagram). Dzięki temu Facebook będzie w stanie przygotować skuteczniejsze reklamy.

Poza tym, funkcja pozwalająca wybierać użytkowników, którzy nie mogą wysyłać nam wiadomości ma być zastąpiona zestawem filtrów. Pojawią się także nowe powiadomienia dotyczące tego, gdzie i dla kogo widoczne są nasze wpisy. Wprowadzone mają zostać także porady do zarządzania osią czasu.

Największy serwis społecznościowy świata ponadto rezygnuje z udostępniania użytkownikom możliwości przegłosowywania istotnych zmian w warunkach korzystania z jego usług. Do tej pory, gdy pod wpisem na profilu Facebook Site Governance pojawiło się przynajmniej 7 tysięcy komentarzy, uruchamiało się głosowanie nad proponowaną modyfikacją. Facebook twierdzi, że w ten sposób promowana był ilość a nie jakość komentarzy, możliwość tę więc zastąpi funkcja zadawania pytań dyrektorowi ds. polityki prywatności, Erin Egan. Co jakiś czas będzie ona przygotowywała krótkie filmy, na których odpowie na najczęstsze pytania.

Zmiany wejdą w życie 28 listopada. Ich kompletną listę można znaleźć tutaj.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w zarządzaniu danymi użytkowników przez Facebooka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl