SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zysk dzięki większym wpływom z reklam

Około 5-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży i blisko 10 mln zł zysku netto zanotowało w ubiegłym roku publiczne Polskie Radio SA.

Powiedział "Rzeczpsopolitej" Andrzej Siezieniewski, prezes spółki.

Choć ubiegłoroczne wpływy z abonamentu były niższe niż w 2004 r., spółka zdołała wyrównać ten spadek większymi przychodami z reklam i innych źródeł.

Spółka zakończyła dostosowywanie programu swoich czterech anten do konkretnych grup słuchaczy. Wprowadziła system producencki. Zdaniem Andrzeja Siezieniewskiego wymusiło to poprawę jakości audycji oraz efektywność ich produkcji.

 Jak wynika z badań Radio Track SMG/KRC Program 1 PR utrzymał trzecią pozycję wśród najczęściej słuchanych rozgłośni w Polsce (po RMF i Zetce), choć jego udział rynkowy spadł do 14,6 z 15,6 proc. rok wcześniej. Publiczna Trójka była jedyną wśród czterech największych stacji, która w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku z 5,5 do 5,8 proc. Wzrósł też udział skierowanego do młodych ludzi Radia Bis z 0,3 do 0,4 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zysk dzięki większym wpływom z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl