PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Polskie firmy nie podejmują ryzyka i rzadko wprowadzają na rynek innowacyjne produkty
Polskie firmy nie podejmują ryzyka i rzadko wprowadzają na rynek innowacyjne produkty
Startują unijne programy wspierające innowacje w firmach. Duże zainteresowanie polskich przedsiębiorców
Startują unijne programy wspierające innowacje w firmach. Duże zainteresowanie polskich przedsiębiorców
Dzięki większym wydatkom na badania i rozwój poprawi się konkurencyjność Polski
Dzięki większym wydatkom na badania i rozwój poprawi się konkurencyjność Polski
Polska źródłem innowacyjności w przemyśle stoczniowym
Co hamuje innowacyjność? Wysokie koszty pracy
Co hamuje innowacyjność? Wysokie koszty pracy
Trudności w komercjalizacji innowacji w Polsce. Potrzebna ścisła współpraca biznesu i nauki
Internet rzeczy zrewolucjonizuje większość branż. To szansa na rozwój technologiczny Europy
Polskie firmy wydają coraz więcej na innowacyjność. Zbliżamy się do średniej europejskiej
Polskie firmy wydają coraz więcej na innowacyjność. Zbliżamy się do średniej europejskiej
9 mld euro dla polskich firm na innowacje
9 mld euro dla polskich firm na innowacje
Duże polskie firmy na badania i rozwój przeznaczają dziesiątki milionów rocznie. Wydatki na innowacyjność wzrosną pięciokrotnie
Duże polskie firmy na badania i rozwój przeznaczają dziesiątki milionów rocznie. Wydatki na innowacyjność wzrosną pięciokrotnie
Rozwój polskiej gospodarki zapewnią nowe technologie, a nie tania siła robocza
Coraz większe wydatki polskich przedsiębiorstw na prace badawczo-rozwojowe
Coraz większe wydatki polskich przedsiębiorstw na prace badawczo-rozwojowe
Firmy w Polsce wydają coraz więcej na badania i rozwój. Wydatki mają wzrosnąć trzykrotnie
Firmy w Polsce wydają coraz więcej na badania i rozwój. Wydatki mają wzrosnąć trzykrotnie
Janusz Steinhoff: polskie firmy potrzebują innowacji. Koniec niskiej płacy
Coraz więcej firm zamierza zwiększać nakłady na badania i rozwój (infografika)
Coraz więcej firm zamierza zwiększać nakłady na badania i rozwój (infografika)
Najszybciej rosnącym segmentem rynku kosmetyków będą kosmetyki kolorowe i perfumy