badanie mediów

Nielsen będzie mierzyć oglądalność wideo w internecie, pierwsze dane w październiku

Nielsen będzie mierzyć oglądalność wideo w internecie, pierwsze dane w październiku

Telemetria Polska rozpoczyna testy technik rekrutacyjnych do panelu badawczego

Telemetria Polska rozpoczyna testy technik rekrutacyjnych do panelu badawczego

Nielsen wznowił prace nad powiększeniem panelu do 3,5 tys. gospodarstw. Coraz bliżej pomiar tv i internetu

Telemetria Polska ruszyła z rekrutacją do panelu badawczego

Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy

Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy

Rynek zaprezentował KRRiT założenia nowego badania mediów za pośrednictwem wideokonferencji

Rynek mediów i reklamy porozumiał się w sprawie nowego badania mediów

Rynek mediów i reklamy porozumiał się w sprawie nowego badania mediów

Powstał Komitet Sterujący KRRiT przy projekcie badań mediów

Powstał Komitet Sterujący KRRiT przy projekcie badań mediów

Powstała rada metodologiczna ds. RPD przy projekcie Telemetria Polska

Nadawcy o podpisaniu umowy KRRiT z Instytutem Łączności: Oczekiwaliśmy takiego kroku

KRRiT podpisała umowę z Instytutem Łączności, niemal 100 milionów złotych na badanie mediów

KRRiT podpisała umowę z Instytutem Łączności, niemal 100 milionów złotych na badanie mediów

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Powstanie Rada Metodologiczna ds. RPD przy projekcie Telemetria Polska
Powstanie Rada Metodologiczna ds. RPD przy projekcie Telemetria Polska
Tomasz Figura i Marcin Grabowski ekspertami KRRiT przy projekcie Telemetria Polska
Koalicja "Marketerzy dla Lepszych Badań" wyłoniła komitet sterujący
Koalicja "Marketerzy dla Lepszych Badań" wyłoniła komitet sterujący
Telemetria Polska chce utworzyć rady metodologiczne do współpracy z rynkiem przy nowym badaniu mediów
Telemetria Polska chce utworzyć rady metodologiczne do współpracy z rynkiem przy nowym badaniu mediów
Mariusz Gołda o badaniu słuchalności radia. "Badania pasywne - czy to realna alternatywa?
Mariusz Gołda o badaniu słuchalności radia. "Badania pasywne - czy to realna alternatywa?
Nadawcy chcą być partnerami z KRRiT przy projekcie badania mediów
Prace nad nowymi badaniami mediów oceniane krytycznie, ale rynek nie odwraca się od KRRiT
Prace nad nowymi badaniami mediów oceniane krytycznie, ale rynek nie odwraca się od KRRiT
Nadawcy krytykują komunikację w projekcie nowego badania mediów realizowanego przez KRRiT
Nadawcy krytykują komunikację w projekcie nowego badania mediów realizowanego przez KRRiT
Ustalono plan struktury projektu Telemetria Polska ws. realizacji jednoźródłowego badania mediów
RPD kluczowym źródłem wiedzy o potrzebach klientów? Gemius i NASK widzą potencjał
RPD kluczowym źródłem wiedzy o potrzebach klientów? Gemius i NASK widzą potencjał
TVP i Nielsen podpisały umowę na realizację badań oglądalności
TVP i Nielsen podpisały umowę na realizację badań oglądalności
Telemetria Polska - nowe badanie rynku mediów. Będzie finansowane z budżetu państwa
Telemetria Polska - nowe badanie rynku mediów. Będzie finansowane z budżetu państwa
KRRiT chce oddać zarząd nad pomiarem mediów w ręce rynku
KRRiT chce oddać zarząd nad pomiarem mediów w ręce rynku
KRRiT chce stworzyć niezależny komitet zajmujący się badaniami. "Czuwałby nad jakością, metodologią i doborem technologii"
KRRiT chce stworzyć niezależny komitet zajmujący się badaniami. "Czuwałby nad jakością, metodologią i doborem technologii"