Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2021-09-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

ALUPROF SA w Europejskim Tygodniu Zrównoważonego Transportu



Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu to inicjatywa Komisji Europejskiej z 2002 roku. Głównym jej celem jest zachęcanie do zmiany niekorzystnych dla zdrowia i środowiska przyzwyczajeń. Dobre praktyki w tym zakresie to korzystanie z komunikacji miejskiej lub roweru, a w przypadku podróży samochodem do pracy – szukanie współpasażerów. Obchody Tygodnia zaczynają się 16, a kończą 22 września – Światowym Dniem bez Samochodu. ALUPROF SA przypomina o zrównoważonym transporcie, choć w świetle własnych praktyk może powiedzieć, że taki tydzień ma… co tydzień!

Zanieczyszczające powietrze pojazdy to głównie wyzwanie dla dużych miast. Substancje zawarte w spalinach są równie szkodliwe jak zanieczyszczenia przemysłowe, z tym że duże zakłady produkcyjne rzadko są zlokalizowane w centrum miasta. Tymczasem zanieczyszczenie rozprzestrzeniające się z rur wydechowych pojawiają się w bezpośrednim sąsiedztwie ludzi i w dużym stężeniu. Nie bez znaczenia jest również fakt, iż samochody osobowe są głównym źródłem zanieczyszczeń, odpowiadając za 60,7% wszystkich emisji CO2 z transportu drogowego w Europie.

Właśnie dlatego firma Aluprof inwestuje w nowoczesną flotę samochodową. Już dziś 40% floty Aluprof to samochody hybrydowe, a planowane są dalsze inwestycje.

Oprócz rozwiązań flotowych ważne są inne inicjatywy Grupy Kęty:
 

  • W każdej ze spółek są specjalnie przygotowane miejsca parkingowe dla osób podróżujących rowerami.
  • Rowery są wykorzystywane w transporcie wewnątrz-wydziałowym.
  • W przypadku dowozu pracowników do odległych spółek obowiązuje transport zbiorczy.




Słowa kluczowe:Aluprof

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ