Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2020-02-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

Dziel się miłością do sportu - Walentynki z GO Sport

Najlepsze związki to te, które narodziły się z pasji. Mogąc robić to, co lubi się najbardziej z ukochaną osobą to prawdziwe szczęście! Jeżeli jesteś sportowym freak’iem, a drugą połowę spotkałeś na siłowni, podaruj jej sportowy upominek. Razem przypomnijcie sobie, co Was połączyło i do dzisiaj pozwala Wam mówić tym samym językiem. W dniach 13-15 lutego w sklepach GO Sport działać będzie promocja, która przy zakupie minimum dwóch produktów, obniży cenę całych zakupów o 20%!

 

W zależności od dyscypliny sportowej, którą wspólnie się pasjonujecie, GO Sport proponuje stworzenie własnego walentynkowego zestawu. Dla miłośników fitnessu i treningu na siłowni marka sugeruje treningową odzież oraz obuwie przydatne do ćwiczeń. Wspólne wyjście na ćwiczenia w pasujących do siebie strojach od razu stanie się przyjemniejsze i za ich sprawą, potreningowe zdjęcia wyjdą jeszcze lepiej!

 

Dla par kochających sporty, takie jak narciarstwo, kolarstwo czy bieganie, GO Sport również ma rozwiązanie! Wszelkiego rodzaju elementy ubioru – koszulki, bluzy, polary, legginsy, dresy, kurtki i spodnie, świetnie sprawdzą się jako walentynkowy prezent, szczególnie jeżeli dopiero planujecie wypad w góry! Kochającym wspólne wycieczki rowerowe i bieganie w parku, marka proponuje już teraz przygotować się na sezon sportów wiosennych, kupując  drugiej połowie potrzebne ubrania lub buty, które umilą wam aktywny czas.  

 

Promocja obowiązuje stacjonarnie w dniach 13-15.02.2020 r., a na stronie www.go-sport.pl, o jeden dzień dłużej! Obniżce podlegają jedynie produkty z kategorii tekstylia i buty damskie oraz męskie.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ