Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2022-10-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jesienią „zapiekasz, dusisz i gotujesz” razem z Dipami śmietanowymi typu crème fraiche od SM Mlekpol

 

Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość we francuskim stylu od SM Mlekpol. Kampania promocyjna „Razem smaczniej” trwa od czerwca 2022 roku i promuje produkty gotowe do użycia, a przede wszystkim pokazuje ich różnorodność oraz wygodę zastosowań w kuchni. Już niebawem w październiku zobaczymy jej drugą, jesienną odsłonę.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w sezonie jesiennym pojawi się w mediach z silną komunikacją digital, dzięki której ponownie zwróci uwagę konsumentów na nowy produkt w swoim portfolio i jego wszechstronność oraz wygodę zastosowania. W pierwszej edycji dowiedzieli się oni jak polewać, maczać, dodawać i łączyć swoje ulubione produkty z Dipami. Teraz w drugiej części kampanii Mlekpol poszerzy okazje do ich użycia o zastosowania kulinarne do dań na gorąco – do gotowania, zapiekania i duszenia. W nowej komunikacji użyte zostaną jesienne propozycje potraw z wykorzystaniem tej nowoczesnej propozycji inspirowanej kuchnią francuską. Konsumenci będą mieli okazję poznać wyjątkowe przepisy m.in. na zapiekanego dorsza z warzywami w sosie śmietanowym, polędwiczkę wieprzową w sosie kurkowym z purre z dni i wiele więcej pysznych dań w jesiennym stylu z obowiązkowymi sezonowymi dodatkami, takimi jak grzyby.

Celem zbliżającej się kampanii digital jest dotarcie do jak największej liczby nowych konsumentów w całej Polsce. Także tym razem wykorzystane zostaną przebojowe spoty video z charakterystyczną muzyką ”DIP i DIP i DIP”.

 

Nadchodząca jesień będzie czasem kuchennych podbojów w towarzystwie Dipów od SM Mlekpol! Dotrzemy do osób planujących zakupy na jesienne obiady czy kolacje, aby zaprezentować im propozycję dipów śmietanowych w najlepszym momencie na ich ścieżce zakupowej. Dipy typu crème fraiche są gotowym rozwiązaniem do dań duszonych czy zapiekanych oraz sałatek. Z naszym produktem oraz inspirującą kampanią reklamową, będziemy również towarzyszyć kibicom w trakcie trwania Mundialu. Dipy śmietanowe Mlekpolu, gotowe „do podania” – powinny zagościć w każdym domu kibica, jako idealne dopełnienie do meczowych przekąsek, takich jak warzywne słupki czy nachosy i frytki – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Sylwia Sakowicz Brand Manager marki oraz agencja Los Mejores.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ