Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2022-11-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

Konkurs – Majonez Kielecki przed świętami

Święta Bożego Narodzenia to czas magii, ale i duża ilość wytężonej, kulinarnej pracy. Przy tej okazji Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” przygotowała specjalną niespodziankę dla fanów swojego kultowego produktu. Już 1 grudnia rozpoczyna się wyjątkowy konkurs! Wystarczy podzielić się doświadczeniem, w jaki sposób Majonez Kielecki pomaga w przygotowaniu się do nadchodzących świąt. Najciekawsze propozycje zostaną wyróżnione nagrodami!

Smak Majonezu Kieleckiego, opartego na tradycyjnej recepturze towarzyszy nam przy wielu kulinarnych okazjach. Jest oczywiście też nieodzowną częścią przygotowań do świąt. Pojawia się jako dodatek na stole, ale także jako składnik bożonarodzeniowych potraw. Jak go wykorzystujesz? Podziel się swoimi doświadczeniami i weź udział w konkursie świątecznym. Można w nim zdobyć cenne nagrody!

Konkurs - proste zasady

1.   Kup Majonez Kielecki i zachowaj paragon.

2.   Zrób zdjęcie, obrazujące w jaki sposób pomaga on w przygotowaniach do nadchodzących świąt.

3.   W komentarzu pod postem konkursowym na fanpage’u Majonezu Kieleckiego (www.facebook.com/majonezkielecki/ ) zamieść wykonane przez siebie zdjęcie lub/i dodaj opis związany z tematem konkursu.

Za zajęcie I miejsca laureat otrzyma robot kuchenny „Thermomix TM6 + friend”. Kolejne miejsca uhonorowane zostaną sprzętem AGD oraz skarpetkami z logotypem Majonezu Kieleckiego.

Zgłoszenia przyjmowane są od 1 do 23 grudnia 2022 roku do godziny 23:59.

Czekamy na Wasze świąteczno-kulinarne doświadczenia!

 

Regulamin oraz szczegóły konkursu: https://www.wspspolem.com.pl/aktualnosci/konkursu-przygotuj-swieta-z-kieleckim/





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ