Wiodący polski dystrybutor ubezpieczeń na życie – 4Life Direct został wyróżniony dwoma złotymi medalami na światowym kongresie Contact Center World Awards w Las Vegas. Jest to pierwsza polska firma, której przyznano nagrodę za najlepsze call center na świecie. Nagroda potwierdza zauważalną już tendencję, że nasz kraj staje się centrum światowego biznesu w tej branży. Od pewnego czasu coraz więcej globalnych firm przenosi ten obszar działalności do Polski doceniając wysoką jakość usług, dobre wykształcenie pracowników, znajomość języków i stosunkowo niskie koszty.
4Life Direct otrzymał w lipcu tego roku europejskie wyróżnienie i tym samym znalazł się w światowym finale, który odbył się 2 listopada w Las Vegas. Polski dystrybutor ubezpieczeń na życie walczył z firmami z całego świata, które wcześniej także odniosły sukcesy w swoich regionach (Europa, Środkowy Wschód i Afryka, Azja - Pacyfik oraz Ameryki: Północna i Południowa). Wśród konkurentów znalazły się wielkie międzynarodowe organizacje wykorzystujące call center w ramach swojej praktyki biznesowej, np. DHL, FedEx, Vodafone, China Bank czy Volkswagen. Polska firma otrzymała złoto za innowacyjne kampanie sprzedażowe z wykorzystaniem centrum obsługi klienta, które działa według najwyższych standardów.
Nagrodę przyznało The Global Association for Contact Center Best Practices, międzynarodowe stowarzyszenie zrzeszające 130 000 członków. Reprezentowanych było wiele spośród największych marek światowych, a delegaci pochodzili z krajów takich jak Rosja, Wielka Brytania, Irlandia, Turcja, Portugalia, Hiszpania, Ukraina, Polska, Bułgaria, Czechy, Grecja, Finlandia, Dania, RPA, Australia, Indonezja, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Arabia Saudyjska, Katar, Indie i Kanada. W różnych kategoriach złożono ponad 1500 zgłoszeń konkursowych. Była to już siódma edycja konkursu, w którym może wystartować każda firma, która wdraża nowoczesne metody i najwyższe standardy obsługi klienta oraz prowadzi skuteczne, innowacyjne kampanie sprzedażowe za pośrednictwem call center.
„Polskie firmy, które wzięły udział w tegorocznej edycji konkursu zrobiły na mnie ogromne wrażenie jakością oferowanych usług. Trzeba przyznać, ze centra obsługi telefonicznej (call center) w Polsce coraz wyraźniej zyskują reputację najlepszych na świecie. Potwierdza to tegoroczne złoto dla 4Life Direct, pierwszej polskiej firmy w międzynarodowych finałach konkursu. To niezwykłe osiągnięcie, umacniające pozycję polskich centrów na rynku światowym. 4Life Direct zostało uznane za najlepsze, pokonując twardą konkurencję ze Stanów Zjednoczonych i Dalekiego Wschodu” – mówi Raj Wadhwani, Prezes ContactCenterWorld.com – The Global Association for Contact Center Best Practices & Networking.
„Ta nagroda to przede wszystkim powód do dumy dla naszej firmy, ale także wyraz uznania dla branży call center w Polsce, która z roku na rok coraz bardziej pozytywnie kojarzona jest na świecie i przyciąga zagranicznych inwestorów” – dodaje Bruce Howard, Prezes 4Life Direct. „Cieszymy się, że międzynarodowe jury doceniło fachowość i innowacyjność naszych Pracowników, którzy tak skutecznie posługują się tym nowoczesnym narzędziem, jakim jest call center” – mówi Prezes Howard.
4Life Direct znana jest głównie z ubezpieczenia „Moi Bliscy” – nowoczesnego, gwarantowanego ubezpieczenia na całe życie sprzedawanego za pośrednictwem call center, czyli ubezpieczenia, które można kupić nie wychodząc z domu oraz bez potrzeby spotykania się z agentem. Jest to również jedyna na rynku możliwość bezterminowego ubezpieczenia na życie dla osób do 75 roku życia włącznie. Ponadto nie trzeba przeprowadzać badań lekarskich ani odpowiadać na pytania o stan zdrowia. Inny znany produkt to „Dzienne Świadczenie Szpitalne” (DSS), pierwsze w Polsce samodzielne ubezpieczenie gwarantujące wypłatę świadczenia w sytuacji pobytu w szpitalu na skutek choroby lub nieszczęśliwego wypadku. Jest to jedyne takie ubezpieczenie, które jest niezależne od żadnej innej polisy.
Firma jest nagradzana nie po raz pierwszy. W Polsce wygrała już prestiżową nagrodę programu certyfikacyjnego „Firma Przyjazna Klientowi" w 2010 i 2011 i 2012 r. Jest to program organizowany przez Instytut Zarządzania we współpracy z TNS OBOP. 4Life Direct otrzymało również w 2011 r. Laur Konsumenta w kategorii „Odkrycie Roku" oraz nagrodę „Jakość Roku 2011” za dbanie o najwyższą jakość oraz utrzymywanie wysokich standardów w działalności biznesowej.