Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-02-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

Rekordowy 2015 rok w ANWIL

Ubiegły rok upłynął we włocławskiej spółce pod znakiem rekordów. ANWIL nie tylko wyprodukował w ciągu zaledwie 36 miesięcy kolejną, sześciomilionową tonę PCW oraz osiągnął dostępność instalacji produkcyjnych tworzyw sztucznych na poziomie przekraczającym 97 proc., ale także zrealizował największą w swojej historii liczbę dostaw.

W minionym roku spółka zreorganizowała obszar logistyki, włączając do jego struktur pakownię oraz bocznicą kolejową (co o jedną czwartą zmniejszyło koszty jej obsługi),  podniosła wskaźnik OTIF (on time in full) oraz przewiozła rekordową ilość towarów gotowych, transportem zorganizowanym na jej zlecenie. Przy tym - co istotne - utrzymała w ryzach koszty realizacji dostaw.

Wskaźnik OTIF, określający procentowy poziom perfekcji dostawy - terminowości dostaw i zgodności z zamówieniem, wyniósł w ANWIL w 2015 roku 98,1 proc., co w przypadku branży chemicznej jest bardzo dobrym rezultatem, zwłaszcza że jednocześnie spółka zrealizowała ponad 16 000 dostaw.

- Stosunkowo duża zmienność koniunktury na rynkach, na których działa ANWIL sprawia, że planowanie i wdrażanie rozwiązań logistycznych stanowi dla spółki duże wyzwanie. Dlatego ANWIL współpracuje z wieloma przewoźnikami, dzięki czemu może przyjmować zamówienia, których czas realizacji wynosi zaledwie jeden dzień. Taka prokliencka postawa jest jednym z elementów umacniających wizerunek ANWIL jako wiarygodnego partnera na rynku tworzyw sztucznych i chemikaliów – podkreśla Lech Zobniów, Dyrektor ds. Logistyki w ANWIL.

Włocławska spółka z Grupy ORLEN cieszy się nie tylko uznaniem klientów, ale także partnerów biznesowych w obszarze logistyki. Najlepiej świadczy o tym fakt, że do ostatniego przetargu na obsługę transportową zorganizowanego przez ANWIL zgłosiło swój akces - poprzez platformę zakupową Connect - 156 firm, z czego aż 100 złożyło swoją ofertę. Był to największy w historii - pod względem liczby zarejestrowanych oferentów i złożonych ofert - przetarg w Grupie ORLEN realizowany na platformie Connect. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ