Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2022-09-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

SM Mlekpol zgarnął cztery medale w konkursie Good Cheese 2022

 

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol na uroczystej Gali Polskiego Kongresu Serowarskiego, podczas finału konkursu Good Cheese, odebrała dwa srebrne i dwa brązowe medale. To wyróżnienia przyznane za niepowtarzalny smak i potwierdzające równocześnie wysoką jakość produktów.

Do zdobywanych corocznie przez SM Mlekpol w branżowym konkursie Good Cheese tytułów dołączyły kolejne. Tym razem są to:

dwa srebrne medale za:

·       twaróg Mazurski Smak tłusty (bondka 275 g) – w kategorii Ser twarogowy świeży;

·       serek śmietankowy Łaciaty naturalny 200 g – w kategorii Serek do smarowania

oraz dwa brązowe medale za:

·       serek homogenizowany Rolmlecz czekoladowy – w kategorii Serek na deser;

·       ser Gouda plastry 150 g – w kategorii Ser „Ready to go”.

Nagrodzone w konkursie produkty SM Mlekpol to dobrze znane konsumentom wyroby z najlepszego mleka, które każdego dnia goszczą na polskich stołach. Jesteśmy bardzo wdzięczni za docenienie naszych wysiłków. Jako jeden z liderów branży mleczarskiej w pracy kierujemy się przede wszystkim odpowiedzialnością, w związku z czym produkty Mlekpolu odznaczają się nie tylko wyjątkowym smakiem, ale także wzorową jakością – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Konkurs Good Cheese dedykowany jest producentom, którzy komercyjnie oferują ser na polskim rynku. Sery oceniają profesjonaliści: kucharze i szefowie kuchni, a ocena odbywa się pod patronem Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni w Warszawie. Sędziowie biorą pod uwagę głównie walory smakowe (testując produkty bez znajomości nazwy handlowej oraz marki).





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ