Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2022-12-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

Szansa na znalezienie się na prestiżowej liście – już po raz piąty ruszają poszukiwania młodych Polaków do „25 under 25”

Rusza jubileuszowa, piąta edycja „25 under 25” – konkursu dla ambitnych, zdolnych i zaangażowanych osób do 25. roku życia, które zmieniają społeczne i gospodarcze oblicze Polski. Młodzi inicjatorzy zmian, którzy znajdą się na prestiżowej liście, mają szansę na rozgłos i networking, a laureaci dodatkowo na wsparcie mentora oraz stypendium.
Od 1 grudnia można aplikować do piątej edycji konkursu „25 under 25”, skierowanego do młodych przedsiębiorców, startupowców, aktywistów, działaczy ekologiczno-społecznych, naukowców, twórców nowych technologii i tych, którzy inspirują innych do działania. Organizatorem tej inicjatywy jest McKinsey & Company oraz miesięcznik „Forbes”.

5 edycja „25 under 25”

„25 under 25” jest unikalnym przedsięwzięciem w skali globalnej, w której dotychczas wyróżniono ponad 100 młodych Polek i Polaków, przeznaczając ponad 150 tys. złotych na ich rozwój w formie stypendiów.  
Misją McKinsey & Company jest wspieranie budowy zrównoważonego i inkluzywnego wzrostu, a „25 under 25” jest przedsięwzięciem, które wpisuje się w naszą wizję tworzenia nowoczesnej i otwartej gospodarki przyszłości w Polsce. Cieszmy się, że nie tylko dla naszych klientów, ale również dla finalistów tego wspaniałego konkursu, możemy być zaufanym partnerem w kształtowaniu dyskursu na temat dekarbonizacji, innowacji, produktywności, inkluzywności czy cyfryzacji – komentuje Tomasz Marciniak, partner zarządzający McKinsey & Company w Polsce oraz wiceprzewodniczący kapituły konkursu.  
„25 under 25” jest inicjatywą, która odkrywa talenty i znajduje ludzi z ogromnym potencjałem, często na początku ich drogi. Konkurs pozwala na budowanie ich rozpoznawalności, networku z liderami ze świata biznesu, organizacji pozarządowych i nauki zasiadającymi w kapitule oraz dzięki stypendiom i mentoringowi i tworzenie społeczności najzdolniejszej młodzieży w Polsce, która wzajemnie się wspiera.
Przyglądając się dalszym sukcesom finalistów, warto wspomnieć, że aż 15 z nich znalazło się również na polskiej „30 under 30”, niektórzy jeszcze w tym samym roku, a część z nich już kilkukrotnie. Dodatkowo dwójka z nich znalazła się też w europejskim zestawieniu Forbes „30 under 30”: Wiktoria Wójcik w kategorii Media & Marketing, a także Hugo Chróst w kategorii Science & Helathcare.
Historie sukcesów nie dotyczą jedynie biznesu. Inicjatywa „25 under 25” skupia się także na ludziach, którzy zmieniają świat wokół siebie poprzez działalność społeczną i wspieranie różnorodności. Laureatka 4. edycji konkursu Zofia Kierner, 20-letnia założycielka fundacji Girls Future Ready, niedawno otrzymała stypendium Rafał Brzoska Foundation na dalsze działania. Z kolei finalista 1. edycji konkursu, Maciej Nadzikiewicz, został Sekretarzem Zarządu Wikimedia Europe. Nasi laureaci odpowiadają też na nagłe wyzwania, takie jak pandemia czy wojny, jak w przypadku od lat niosącej pomoc humanitarną Aleksandry Wiśniewskiej, laureatki pierwszej edycji „25 under 25”, która została uhonorowana nagrodą Karski 2020.

Kto może wziąć udział w konkursie?

Kandydatami mogą być wszystkie pełnoletnie osoby, urodzone w 1997 roku lub później, które płynnie posługują się językiem polskim i aktywnie działają na co dzień w obszarze jednej z pięciu kategorii konkursowych: Biznes, Nowe Technologie, Nauka, Działalność Społeczna i zrównoważony rozwój, a także w nowej kategorii, otwartej m.in. na twórców internetowych inspirujących do działania - Pozytywny wpływ.
W konkursie wyłonionych zostanie 25 finalistów, w tym 5 laureatów, których lista zostanie opublikowana na łamach magazynu „Forbes”. Dodatkowo, laureaci otrzymają stypendium w wysokości 10 tysięcy złotych oraz wsparcie wyjątkowych mentorów przez rok od zakończenia konkursu. „25 under 25” to także szansa na poznanie wartościowych ludzi, zbudowanie sieci kontaktów oraz dalszy rozwój i realizację własnych inicjatyw.
W kapitule konkursu „25 under 25” zasiadają znani i cenieni przedstawiciele świata biznesu, nauki, technologii oraz organizacji pozarządowych, którzy na co dzień sami inspirują innych do działania.   W zeszłym roku w jej skład weszli m.in. Paweł Borys (Polski Fundusz Rozwoju), Rafał Brzoska (InPost), Tomasz Czechowicz (MCI Capital), Adam Góral (Asseco), Sebastian Kulczyk (Kulczyk Investments), Bożena Leśniewska (Orange), Justyna Orłowska (GovTech), prof. dr hab. Piotr Płoszajski (SGH), Edyta Sadowska (Canal+) czy Ewa Szmidt-Belcarz (Empik Group).

Zeszłoroczni zwycięzcy

W kategorii Biznes docenieni zostali Mateusz Masiak i Marcin Waryszak - twórcy startupu Calmsie. W kategorii Działalność społeczna główną nagrodę otrzymała Zofia Kierner - założycielka fundacji Girls Future Ready. W kategorii Nauka wyróżniony został Karol Steckiewicz, który jako 3. osoba w Polsce uzyskał stopień doktora jeszcze przed ukończeniem studiów. W kategorii Nowe technologie na podium stanął Piotr Mazurek, twórca Zhiva.ai, a kategorii Zrównoważony rozwój i klimat - Julia Kosińska, współtwórczyni reaktora przepływowego służącego do oczyszczanie wody z nieczystości organicznych.
Szczegółowe zasady uczestnictwa oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie 25under25.pl. Aplikować można do 15 stycznia 2023 r.

O McKinsey & Company
McKinsey & Company to globalna firma doradztwa strategicznego, działająca od ponad 90 lat. Doradzamy zarówno największym firmom świata, w tym 90 ze 100 znajdujących się na liście „Forbesa”, jak i rządom państw czy instytucjom publicznym. Naszą firmę tworzy obecnie 30 tys. osób, pracujących w 130 biurach w 65 krajach. Polskie biuro McKinsey & Company istnieje od 30 lat. Na przestrzeni tego ćwierćwiecza staliśmy się największą firmą doradztwa strategicznego w Polsce, która zatrudnia dziś ponad 1500 osób. Braliśmy udział w transformacji kluczowych przedsiębiorstw w Polsce i przyczyniliśmy się do rozwoju firm, które dziś są liderami w sektorze finansowym, dóbr konsumpcyjnych, energetycznym, naftowym, telekomunikacyjnym, wydobywczym i wielu innych. W sumie dla polskich klientów zrealizowaliśmy ponad tysiąc projektów. W 2010 r. otworzyliśmy Centrum Wiedzy we Wrocławiu, gdzie zatrudniamy dziś blisko 250 analityków. Rok później w Poznaniu powstało Centrum Usług Wspólnych, gdzie pracuje ponad tysiąc osób. Więcej informacji na www.mckinsey.com/pl





Słowa kluczowe:konkurs

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ