Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-07-16

A A A POLEĆ DRUKUJ

Trzej najemcy zostają na dłużej w Zakopiance

 

Marki 4F, Centrum Wina oraz Play przedłużyły umowy najmu w należącym do EPP Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie. Ich łączna powierzchnia najmu to 258 mkw. Jedna z najbardziej atrakcyjnych handlowych lokalizacji w regionie pozostaje wynajęta w 100 procentach.

Trzej dotychczasowi najemcy CH Zakopianka przedłużyli umowy najmu. Te marki to sklep z odzieżą sportową 4F, Centrum Wina, w którym klienci znajdą bogatą kolekcje win oraz luksusowych alkoholi z całego świata, oraz salon operatora komórkowego Play.   

Wybierane przez naszych klientów marki zdecydowały się zostać z nami na dłużej. To dla nas bardzo dobra informacja. Tym samym Zakopianka pozostaje wynajęta w 100 procentach, a  klienci odwiedzający Centrum mogą korzystać ze zróżnicowanej oferty handlowo-usługowej – komentuje Elżbieta Popławska, Asset Manager, EPP. 

W sklepie marki 4F w Zakopiance, którego powierzchnia wynosi 147 mkw., klienci znajdą najnowszą kolekcję wysokiej klasy odzieży sportowej i akcesoriów. Znakiem rozpoznawczym marki jest połączenie jakości, technologii oraz modnych materiałów z nowoczesnym designem. Kolejnym najemcą, który przedłużył umowę najmu z 51 mkw. powierzchni, jest Centrum Wina. Dzięki współpracy z najbardziej poważanymi dostawcami na świecie, salon oferuje niezrównany wybór win pochodzących m.in. od przedstawicieli prestiżowego stowarzyszenia rodzin winiarskich Primum Familiae Vini. Salon Play w  PH Zakopianka, zajmujący natomiast powierzchnię 60 mkw., szczyci się ofertą telefonów komórkowych i umożliwia klientom dostęp do różnych pakietów abonamentowych operatora.

- Dokładamy wszelkich starań, aby Zakopianka była przyjaznym miejscem dla naszych klientów. Dlatego poza bogatą ofertą handlową  i usługową, wprowadzamy liczne udogodnienia. Między innymi w ostatnim czasie dwa miejsca parkingowe wzbogaciliśmy o stacje do ładowania samochodów elektrycznych. Dzięki naszym wysiłkom Zakopianka pozostaje jedną z najchętniej odwiedzanych galerii  w Krakowie i w regionie – powiedział Piotr Gajda, Dyrektor Parku Handlowego Zakopianka.

Park Handlowy Zakopianka, jeden z największych obiektów usługowo-handlowych w Małopolsce, powstał na terenie byłych Krakowskich Zakładów Sodowych Solvay. Obiekt wyróżnia korzystne położenie przy jednej z głównych dróg krajowych oraz obwodnicy miasta. Na park handlowy składa się główny budynek galerii handlowej, kino Cinema City, zrewitalizowany historyczny budynek z początku XX wieku oraz sklepy wielkopowierzchniowe jak Decathlon, Castorama i Carrefour. W Zakopiance klienci znajdą również takie marki jak Intersport, Komfort, Euro RTV AGD, czy Jysk, co sprawia, że jest popularnym miejscem. Łącznie w kompleksie znajduje się 86 sklepów, położonych na 58 000 mkw. powierzchni, oraz 2200 miejsc parkingowych.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ