Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2020-03-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

Zrównoważony rozwój jako cel biznesowy

 

Wielu przedsiębiorców uważa, że dbanie o środowisko stanowi dla firmy co najwyżej możliwość budowania pozytywnego wizerunku. Czy może też przynieść korzyści finansowe?

Dowodem na to, że wdrożenie rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój może przynieść korzyści w wymiarze ekonomicznym, są wyniki firm wykorzystujących tzw. Science-Based Targets. To cele, które mają pozwolić spełnić postanowienia Porozumienia Paryskiego (m.in. dążenie do zatrzymania wzrostu temperatury na poziomie 1,5 °C). Przedsiębiorstwa, które przyjęły Science-Based Targets w swoich strategiach, odnotowały m.in.: wyższą rentowność, zwiększoną wydajność, wyższą innowacyjność, a także zyskały większy dostęp do kapitału.

Dowiedz się więcej o korzyściach biznesowych strategii opartej na zrównoważonym rozwoju z poradnika Schneider Electric: https://www.se.com/ww/en/download/document/19982017_Mother_Sustainability/





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ