PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Osiem drukarni zamknięto w osiem lat. „Kolejny sygnał, że branża potrzebuje wsparcia”
Netflix i YouTube niekwestionowanymi liderami na telewizorach Smart TV
Netflix i YouTube niekwestionowanymi liderami na telewizorach Smart TV
TVP wdroży technologię znaną z kanałów TVN
TVP wdroży technologię znaną z kanałów TVN
TVN Media bez Piotra Tyborowicza. "Jest symbolem TVN i filarem rynku"
Czas na renegocjacje umów agencji PR z klientami
Adwokaci o teorii Beaty Pawlikowskiej nt. leków na depresję: nie ma podstaw prawnych do karania
Adwokaci o teorii Beaty Pawlikowskiej nt. leków na depresję: nie ma podstaw prawnych do karania
Tylko Netflix próbuje ukrócić dzielenie kont? Szef Playera mówi o „walce z wiatrakami”
Tylko Netflix próbuje ukrócić dzielenie kont? Szef Playera mówi o „walce z wiatrakami”
W telewizji Nina Terentiew spędziła 52 lata. I jeszcze z niej nie odchodzi. "Nadal będą liczyć się z jej zdaniem"
W telewizji Nina Terentiew spędziła 52 lata. I jeszcze z niej nie odchodzi. "Nadal będą liczyć się z jej zdaniem"
Shopee wydało na reklamy 138 mln zł. Dwa razy mniej niż Allegro, dwa razy więcej od Amazona
Shopee wydało na reklamy 138 mln zł. Dwa razy mniej niż Allegro, dwa razy więcej od Amazona
„Odeszła, trzaskając drzwiami”. Co się dzieje w Radiu 357?
Kanał Sportowy: 25 mln zł wpływów i 7 mln zł zysku, z Canal+ tylko marketingowo
Kanał Sportowy: 25 mln zł wpływów i 7 mln zł zysku, z Canal+ tylko marketingowo
„Wiadomości” bez „für Deutschland” i pięści Tuska. „To tylko jedna z zagrywek propagandowych”
„Wiadomości” bez „für Deutschland” i pięści Tuska. „To tylko jedna z zagrywek propagandowych”
Rafał Brzoska, dr Maciej Kawecki, Karol Bączkowski najbardziej wpływowi na LinkedInie
Wyniki portalu i.pl rosną z miesiąca na miesiąc
Wyniki portalu i.pl rosną z miesiąca na miesiąc
Kontrolerzy abonamentowi Poczty Polskiej w terenie. „Muszą okazać legitymację służbową i dowód”
Jedna stacja, dwa logotypy. Co dalej z rebrandingiem kanałów TVP?
Jedna stacja, dwa logotypy. Co dalej z rebrandingiem kanałów TVP?
"Do Biedronki Idę" - nowa wizerunkowa kampania Biedronki
"Do Biedronki Idę" - nowa wizerunkowa kampania Biedronki
W Polsacie zaczyna się era Edwarda Miszczaka. Czy odniesie sukces?
Kryzys wycina z rynku lokalne tygodniki. Zamyka je też Polska Press
RMF FM liderem w IV kwartale. Słuchaczy odzyskują Jedynka i Trójka
W „Milionerach” do wygrania „tylko” 150 tys. euro, czyli nierówne nagrody w teleturnieju
W „Milionerach” do wygrania „tylko” 150 tys. euro, czyli nierówne nagrody w teleturnieju
Wideo będzie dalej napędzać e-reklamę. Performance marketing odpowiedzią na inflację?
Edward Miszczak zbudował od zera potęgę RMF i TVN. Teraz ma zmienić Polsat. "Nie lubił lizusów"
Dlaczego Shopee nie poradziło sobie w Polsce? "Byliśmy egzotyczną peryferią, nie kluczowym rynkiem"
Jedynie 44 tys. Polaków słucha radia przez DAB+. Dlaczego stacje inwestują w testy?
Jedynie 44 tys. Polaków słucha radia przez DAB+. Dlaczego stacje inwestują w testy?
Polscy internauci dłużej na Netfliksie, HBO Max bez jednej trzeciej użytkowników (TOP10)
Kanały informacyjne urosły w 2022 r. TVN24 liderem
Kanały informacyjne urosły w 2022 r. TVN24 liderem
„Fakty” najchętniej oglądane w 2022 roku
„Fakty” najchętniej oglądane w 2022 roku
Bez dwóch kanałów TVP z satelity. „To nie jest praktyką rynkową”
Bez dwóch kanałów TVP z satelity. „To nie jest praktyką rynkową”
Polsat zbroi się na wiosnę. „To nie będzie jeszcze ramówka Edwarda”
Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy?
Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy?
TikTok urósł reklamowo w Polsce o kilka długości. Jakie marki najmocniej się tam promują?
TikTok urósł reklamowo w Polsce o kilka długości. Jakie marki najmocniej się tam promują?