PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Hejt Park” Kanału Sportowego przyciąga kontrowersjami
„Hejt Park” Kanału Sportowego przyciąga kontrowersjami
Z radiowej Czwórki zniknęły serwisy informacyjne i kilkanaście audycji. Niektórym dziennikarzom nie przedłużono umów
Z radiowej Czwórki zniknęły serwisy informacyjne i kilkanaście audycji. Niektórym dziennikarzom nie przedłużono umów
Rok zamknięć, fuzji kanałów i serwisów VOD. „Czasem będzie to jedyna racjonalna decyzja”
Rok zamknięć, fuzji kanałów i serwisów VOD. „Czasem będzie to jedyna racjonalna decyzja”
Łukasz Ciechański zrezygnował z pracy w Trójce
Reklama tv w 2023 roku: będzie drożej i bardziej streamingowo, adressable tv tylko dodatkiem
Szef KRRiT kontra TVN. „Groźba użycia broni atomowej”
„Sylwester Marzeń” TVP z wyższą oglądalnością od imprezy Polsatu
Zakaz reklamowania wyrobów medycznych przez lekarza i farmaceutę. Zmiany także w reklamie usług medycyny estetycznej
Zakaz reklamowania wyrobów medycznych przez lekarza i farmaceutę. Zmiany także w reklamie usług medycyny estetycznej
To (nie) był rok Edyty Górniak
To (nie) był rok Edyty Górniak
Tylko Adam Małysz przyciągał ponad 20 mln widzów (top 50 audycji od 2000 roku)
TVP1 liderem w 2022 roku w 4+, TVN na czele w 16-49. „Bardzo urosło others unrecognized”
Od stycznia abonament RTV drożeje. Płaci tylko jedna trzecia zobowiązanych
Od stycznia abonament RTV drożeje. Płaci tylko jedna trzecia zobowiązanych
Magazyny motoryzacyjne w kryzysie. „Niszowość wpisana w model biznesowy”
Magazyny motoryzacyjne w kryzysie. „Niszowość wpisana w model biznesowy”
Wydawcy internetowi: e-reklama będzie dalej rosła, podwyżki cen nieuniknione
„Wiadomości” ogląda więcej mężczyzn niż kobiet. Dominują emeryci i osoby z wykształceniem podstawowym
Ponad 40 mln widzów w polskich kinach. „Hollywood nadrabia pandemiczną dziurę”
Stacje TVN znów współpracują z Leroy Merlin, Krzysztof Miruć w reklamach
Stacje TVN znów współpracują z Leroy Merlin, Krzysztof Miruć w reklamach
Największe roszady i zmiany personalne w 2022 roku w polskich mediach
Największe roszady i zmiany personalne w 2022 roku w polskich mediach
Najlepsze seriale 2022 roku
Sylwester TVP bez Melanie C. "Nie ma to żadnego wpływu na postrzeganie nadawcy"
Prasa w 2022 i trendy na nadchodzący rok. „Los dzienników jest przesądzony”
Rok w e-commerce: najważniejsze wydarzenia, trendy i prognozy
Spadek oglądalności MUX-2 i MUX-1 po zmianie standardu nadawania, duży wzrost MUX-8
Spadek oglądalności MUX-2 i MUX-1 po zmianie standardu nadawania, duży wzrost MUX-8
Erozja wizerunku Elona Muska. „Niczym Janusz biznesu”
Telewizja „a la carte” w praktyce, czyli pojedynczy kanał za równowartość 10-22 zł
Telewizja „a la carte” w praktyce, czyli pojedynczy kanał za równowartość 10-22 zł
Kina podniosły ceny biletów. Mundial osłabił frekwencję na krótko
Adrian Kawecki: rolą agencji mediowej ma być analiza strategiczna i wsparcie decyzji biznesowych klienta
Adrian Kawecki: rolą agencji mediowej ma być analiza strategiczna i wsparcie decyzji biznesowych klienta
TVP dzięki rekompensatom podwoiła budżet. Były prezes: bez nich groziłaby jej niewypłacalność
Interia idzie śladem Onetu. Portal wyłączył komentarze pod tekstami
Interia idzie śladem Onetu. Portal wyłączył komentarze pod tekstami
Szymon Marciniak gwiazdą po sędziowaniu finału mundialu. „Stał się niszową marką premium”
Polska bez dużych platform FAST z setkami kanałów za darmo. „Nie ma w tym biznesu”
Polska bez dużych platform FAST z setkami kanałów za darmo. „Nie ma w tym biznesu”
Wiele kanałów może zniknąć z polskiego rynku. Alarmujące słowa o „kosztach nie do udźwignięcia”
Wiele kanałów może zniknąć z polskiego rynku. Alarmujące słowa o „kosztach nie do udźwignięcia”