kantar media

Reklamy w czasopismach: Bauer zarobił najwięcej, Aflofarm liderem marketerów (analiza)

„Viva” dogania reklamowo „Twój Styl”. Mocno w górę „Przyjaciółka”, „Wprost” ze spadkiem (TOP 10)

„Viva” dogania reklamowo „Twój Styl”. Mocno w górę „Przyjaciółka”, „Wprost” ze spadkiem (TOP 10)

RMF FM zarobiło z reklam tyle co Radio ZET. Jedynka i Trójka łącznie - Eska Warszawa mocno w górę (top10)

RMF FM zarobiło z reklam tyle co Radio ZET. Jedynka i Trójka łącznie - Eska Warszawa mocno w górę (top10)

Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group i Aflofarm (Top10)

Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group i Aflofarm (Top10)

„Party” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam. Tylko „Twój Styl” ze spadkiem, „Vogue” debiutuje w czołówce (TOP10)

Mniej na reklamy farmaceutyków w radiu, więcej w prasie. Aflofarm i Polpharma w dół, w górę Natur Produkt Zdrovit (analiza)

Mniej na reklamy farmaceutyków w radiu, więcej w prasie. Aflofarm i Polpharma w dół, w górę Natur Produkt Zdrovit (analiza)

Zmalały wpływy reklamowe RMF FM, mocno w górę Radio ZET i Eska (TOP10)

Aflofarm w styczniu wydał na reklamy tyle co Lidl, Natur Produkt, Terg, USP Zdrowie i Kino Świat łącznie (Top10)

Aflofarm w styczniu wydał na reklamy tyle co Lidl, Natur Produkt, Terg, USP Zdrowie i Kino Świat łącznie (Top10)

Polkomtel wyprzedził T-Mobile i Play w wydatkach reklamowych, Orange 50 proc. w dół (Top5)

Polkomtel wyprzedził T-Mobile i Play w wydatkach reklamowych, Orange 50 proc. w dół (Top5)

ING Bank Śląski liderem reklamowym banków, mocno w górę BGŻ BNP Paribas (TOP5)

Ferrero największym reklamodawcą wśród producentów czekolady, w dół Mondelez i Wawel (Top5)

Ferrero największym reklamodawcą wśród producentów czekolady, w dół Mondelez i Wawel (Top5)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Banki 15 proc. więcej na reklamę. ING i BZ WBK mocno w górę
„Twój Styl”, „Tele Tydzień” i „Party” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP 10)
„Twój Styl”, „Tele Tydzień” i „Party” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP 10)
Gazety 15 proc. mniej z reklam. „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu” i „Gazeta Wyborcza” mocno w dół
11 proc. więcej na reklamę radiową. Trójka, Tok FM i RMF FM mocno w górę, Jedynka w dół (TOP 10)
BZ WBK osiem razy więcej na reklamę, Plus i Play ponad 100 proc. w górę (TOP 10 reklamodawców)
Aflofarm wrócił z reklamami do radia, ale nie kosztem telewizji
Aflofarm wrócił z reklamami do radia, ale nie kosztem telewizji
Więcej na reklamy Forda, Skody i Toyoty, ostro w dół Fiat i Peugeot (analiza)
„Twój Styl” 83 proc. więcej z reklam, mocno w dół „Wprost” i „Newsweek” (TOP 10)
Aflofarm liderem reklamodawców. Orange mocno w dół, Lidl i Ferrero w górę (TOP10)
RMF FM, TOK FM, Trójka i Radio ZET dużo więcej z reklam - w dół Jedynka (TOP 10)
„Kropka TV”, „Claudia” i „Tele Tydzień” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” (Top 10)
17 proc. więcej na reklamę radiową. Mocno w górę RMF FM, w dół Jedynka i Eska (TOP 10)
30 proc. więcej na reklamę radiową. RMF FM mocno w górę, w dół Eska (TOP 10)
„Olivia”, „Świat Kobiety” i „Tele Tydzień” dużo więcej z reklam, w dół „Wprost” i „Newsweek” (Top 10)
410 mln zł na reklamy napojów. Coca-Cola przed Pepsi, Red Bull przed Tigerem i Blackiem, mocno w górę Tymbark (raport)
„Do Rzeczy” i „W Sieci”: więcej z reklam niż „Uważam Rze” i „Gazeta Polska”, mniej niż „Gość Niedzielny”