SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziennikarzom „Gazety Wyborczej” i Sport.pl odmówiono akredytacji na Narodową Galę Boksu, bo są z Agory

Akredytacji na piątkową Narodową Galę Boksu - organizowaną przez firmę związaną z Marcinem Najmanem, a transmitowaną w TVP Sport i TVP1 - nie dostali dziennikarze „Gazety Wyborczej” i Sport.pl (oba tytuły należą do Agory). - Następnym razem na imprezę Najmana wyślę konia, żeby się uśmiał - skomentował Radosław Leniarski, szef działu sportowego „GW”. - No to my nie ten, z Agorą nie ten, no nie za bardzo - zrelacjonował wypowiedzi organizatorów Antoni Partum ze Sport.pl.

Dołącz do dyskusji: Dziennikarzom „Gazety Wyborczej” i Sport.pl odmówiono akredytacji na Narodową Galę Boksu, bo są z Agory

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dzz
Impreza w sam raz dla PiSuarowego ludu ciemnego. Tylko dlaczego w takim razie wygwizdano starą raszplę Senator z PiSu? Hmm... coś się tu nie zgadza :P
odpowiedź
User
tola
A kto by wpuszczał stażystę za darmo? Jest Leniarski i tłumy wiecznych stażystów ???
odpowiedź
User
aZaliż
Kolejne wydarzenie sportowe, w którym polskim czempionom podstawia się ogórków do bicia, byle tylko mogli sobie poprawić statystyki.
Następną galę Najman powinien zorganizować z okazji Dni Kiszonego Ogórka.
odpowiedź
<