SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziennikarzom „Gazety Wyborczej” i Sport.pl odmówiono akredytacji na Narodową Galę Boksu, bo są z Agory

Akredytacji na piątkową Narodową Galę Boksu - organizowaną przez firmę związaną z Marcinem Najmanem, a transmitowaną w TVP Sport i TVP1 - nie dostali dziennikarze „Gazety Wyborczej” i Sport.pl (oba tytuły należą do Agory). - Następnym razem na imprezę Najmana wyślę konia, żeby się uśmiał - skomentował Radosław Leniarski, szef działu sportowego „GW”. - No to my nie ten, z Agorą nie ten, no nie za bardzo - zrelacjonował wypowiedzi organizatorów Antoni Partum ze Sport.pl.

Dołącz do dyskusji: Dziennikarzom „Gazety Wyborczej” i Sport.pl odmówiono akredytacji na Narodową Galę Boksu, bo są z Agory

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość X
Co kogo obchodzi skąd są?
Ja bym ich wpuścił.
odpowiedź
User
sportwww
Panie Laniawski gdybyście wysłali konia to na pewno otrzymały akredytację bo jeden koń ma w głowie więcej rozumu i obiektywizmu jak pan i cała ta wybiórcza banda
odpowiedź
User
Aleee
Ale rozPisdowie w komentarzach, chyba trole dostaly aktualizacje materialow prasowych na weekend :)))), jeszcze rok...zleci szybko
odpowiedź
<