SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szef serwisów ekonomicznych Wirtualnej Polski ustalił, że OKO.press błędnie przypisało doradcy ministra prowadzenie firmy

Tomasz Grynkiewicz, redaktor naczelny stron ekonomicznych Grupy Wirtualna Polska, ustalił, że firmę, którą serwis OKO.press przypisał doradcy ministra rolnictwa Sebastianowi Łukaszewiczowi, założył inny człowiek o takim samym imieniu i nazwisku. - 5 minut na Facebooku wystarczy, by nabrać podejrzeń, czy nie przestrzelono z zarzutami. Tyle zajmuje znalezienie drugiego Sebastiana Łukaszewicza - napisał Grynkiewicz.

Dołącz do dyskusji: Szef serwisów ekonomicznych Wirtualnej Polski ustalił, że OKO.press błędnie przypisało doradcy ministra prowadzenie firmy

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paweł
Nie myli sie ten kto nic nie robi. Na 100 świetnych tekstów popełnili byka i się do niego przyznali. Ale to nic - teraz wokół tego byka będzie przez rok jazda.
odpowiedź
User
kornel
media, ktore zajmuja sie #factcheck-iem. zalosne!
odpowiedź
<