Nowe audycje i wieczorne pasmo dla rodziców w ramówce Polskiego Radia Dzieciom

We wtorek, 1 września, ruszyła jesienna  ramówka Polskiego Radia Dzieciom. Znalazła się w niej m.in. nowa cykliczna audycja znanego muzyka, Joszka Brody oraz wieczorne pasmo edukacyjne dla rodziców i nauczycieli. Są też nowe interaktywne zabawy i słuchowiska.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Nowe audycje i wieczorne pasmo dla rodziców w ramówce Polskiego Radia Dzieciom

We wtorki o godz. 15.30 będzie można słuchać cyklu krótkich podpowiedzi szkoleniowych - „Jak zostać reporterem”. To zachętą do stawiania pierwszych kroków w zawodzie reportera radiowego: dzieci, które odnajdą się w tej roli, będą mogły wziąć udział w radiowym konkursie „Szarotka”. W środy o godz. 15.30 emitowana będzie kolejna nowa audycja: „zGRAjmy się”.

Dzień później, w czwartek o godz. 15.30 będzie można słuchać nowego programu „Jak będę duży/Jak będę duża”, czyli cyklu reportaży przedstawiających interesujące zawody z rozmaitych zakątków świata. Na antenę wracają też „Radiowe Figliki Kulfona i Moniki” (niedziela, godz. 13.00). Wraca także cykl „Opowieści z lasu Joszka Brody” (w środy o godz. 17.15), w którym znany muzyk folkowy folkowy prezentuje kulturę Beskidów, ludowe instrumenty i muzykę tradycyjną.

Dla słuchaczy dorosłych dziennikarze Polskiego Radia Dzieciom we współpracy z ekspertami Ministerstwa Edukacji Narodowej przygotowali cykl rozmów na tematy związane z edukacją. Będzie można ich słuchać  w wieczornym paśmie „Strefa Rodzica” (co drugi czwartek o godz. 21.00). Nowa ramówka będzie obowiązywać do czerwca 2021 roku.

Polskie Radio Dzieciom słyszalne jest za pośrednictwem cyfrowych odbiorników w systemie DAB+, w aplikacji mobilnej oraz na stronie polskieradio.pl/18,Dzieci.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu