"Nie żałuję, ale tęsknię". Jarosław Kuźniar o życiu po życiu w TVN [WYWIAD]
Pracownicy TVN odetchnęli z ulgą. Eksperci: sprzedaż nie jest dziś korzystna
Gazeta.pl z historycznymi zmianami. Limonka zastąpiła czerwone kropki
Allegro odpowiada na "jedynkę" Temu. "Nasz koszyk zakupowy jest dwa razy większy"
Jak Temu wyprzedziło Allegro? "Nowoczesna wersja telezakupów"
W poszukiwaniu przetargu idealnego. Jak zrobić przetarg, do którego nikt się nie przyczepi?
Inni robią to lepiej. Krótko o tym, czym rozczarowuje show Sekielskiego [OPINIA]
Wydawcy walczą o pieniądze od bigtechów. Właśnie dostali do ręki mocny argument
Właściciel Meczyki.pl: Nie sprzedałem firmy za 100 mln zł. To mój pierwszy tak szczery wywiad w życiu
Influencerka chciała operację psa za post na Instagramie. Gdzie są granice barteru?
Szał na grafiki w stylu Ghibli ogarnął sieć. Czy to legalne i etyczne?
Influencer w końcu zawodem? To cel nowej organizacji branżowej
Tomasz Ramza o nowej roli w RMF FM, AI i konkurencie. "Gratuluję Radiu ZET"
Kandydaci na prezydenta promują się w sieci. Ile wydali na Facebooku, a ile w Google?
Pracodawca w ogłoszeniu pisze wprost o nadgodzinach. Czy szczerość się opłaca?
Założyciel Iberionu w pierwszym wywiadzie od 7 lat: Nie mamy kompleksu innych mediów
Niełatwy los pisarza-reportażysty. "Nikt na tym nie zarobił dużych pieniędzy"
"Kupić CPM za 1 zł, sprzedać za 15 zł" – kulisy wielkich marż w kampaniach reklamowych
Sprawdzamy, czy wydawcy mają się czego bać. My pytamy, AI Overviews od Google odpowiada