Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 5 Czerwca 2018
 
 
 
Brand New Galaxy przejmuje agencję Stratosfera, dyrektor zarządzającą Monika Kowalewska
 
Portfolio platformy Brand New Galaxy powiększa się o agencję marketingu strategicznego Stratosfera, która przez ostatnie 3 lata była związana z Deloitte. Nową dyrektor zarządzającą została Monika Kowalewska. więcej
 
 
Beata Lubecka będzie prowadzić poranne rozmowy w Radiu ZET
 
Od początku września poranne wywiady polityczne w Radiu ZET będzie prowadziła Beata Lubecka, poprzednio związana z Telewizją Polsat. W rozgłośni zastąpi Konrada Piaseckiego, który odejdzie do TVN24. więcej
 
 
Wszystkie dzienniki straciły widzów w maju. Tylko ,,Panorama" na plusie po uwzględnieniu danych z newsowych stacji
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w maju br. były „Fakty”. Wszystkie dzienniki na głównych antenach zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej stracił „Teleexpress” (674 tys. widzów). Wliczając widownię z newsowych stacji jedyny wzrost zanotowała „Panorama” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
KRRiT po skardze Ordo Iuris upomina Nickelodeon za bajkę ,,Harmidom", w której pokazano homoseksualną parę wychowującą dziecko
 
Instytut na rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris złożył do KRRiT skargę na kreskówkę dla dzieci "Harmidom" emitowaną przez Nickelodeon. Zarzucał programowi sprzeczność z konstytucją i naruszenie ustawy ustawę o radiofonii i telewizji (poszanowanie przekonań religijnych). W efekcie, regulator upomniał nadawcę. więcej
 
 
Allegro z Pocztą Polską, UPS i Ruchem - zakupy będzie można odbierać także na stacjach Orlen oraz sklepach Żabka i Freshmarket
 
Allegro podpisało nowe umowy ramowe o współpracy z Pocztą Polską, UPS Polska oraz Ruch SA. Dzięki temu zakupy zrobione na tej platformie będzie można odbierać w 15 tys. punktów, m.in. w placówkach pocztowych, sklepach Żabka i Freshmarket, kioskach Ruch i na stacjach Orlen. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Robert Lewandowski za udział w reklamie dostaje milion zł, inni zawodnicy i trener reprezentacji - ponad dwa razy mniej więcej
 
Powstanie serial animowany ,,Kajko i Kokosz". 5 mln zł budżetu pierwszego sezonu więcej
 
TVP.pl, HBO GO i WP Pilot mocno w górę, Player.pl i ShowMax w dół (TOP serwisów VoD) więcej
 
Polsat i TVN liderami w maju. Seriale TVP2 i Polsat SuperHit Festiwal 2018 hitami więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
SPECJALISTA DO SPRAW BADAŃ I ANALIZ Grupa RMF
Social Planner Starcom
PROJECT MANAGER Grupa ZPR Media
Reżyser /Realizator B3 Films
ACCOUNT MANAGER (Branża: FMCG, Pharma, Beauty, Parenting) Grupa ZPR Media
PHP Backend Engineer SOLVEN FINANCE
Web Designer Displate
FOTOGRAF GPD FILM STUDIO
Dyrektor Finansowy SOLVEN FINANCE
Marketing Specialist SOLVEN FINANCE
Marketing - Specjalista SEM Comarch
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim upday
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Wszystkie dzienniki straciły widzów w maju. Tylko ,,Panorama" na plusie po uwzględnieniu danych z newsowych stacji

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w maju br. były „Fakty”. Wszystkie dzienniki na głównych antenach zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej stracił „Teleexpress” (674 tys. widzów). Wliczając widownię z newsowych stacji jedyny wzrost zanotowała „Panorama” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

KRRiT po skardze Ordo Iuris upomina Nickelodeon za bajkę ,,Harmidom", w której pokazano homoseksualną parę wychowującą dziecko

Instytut na rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris złożył do KRRiT skargę na kreskówkę dla dzieci "Harmidom" emitowaną przez Nickelodeon. Zarzucał programowi sprzeczność z konstytucją i naruszenie ustawy ustawę o radiofonii i telewizji (poszanowanie przekonań religijnych). W efekcie, regulator upomniał nadawcę. więcej

HGTV szuka w castingu wśród widzów nowej pary prowadzących (wideo)

Telewizja HGTV rozpoczęła poszukiwania pary - małżonków lub partnerów w wolnym związku - którzy dołączą do gwiazd kanału i poprowadzą nowy program o wnętrzach. Stacja przeprowadzi casting wśród widzów. więcej

Ilona Januszewska reporterką ,,Wiadomości". Wcześniej była pogodynką w TV Republika

W poniedziałek Ilona Januszewska została reporterką głównego wydania „Wiadomości” TVP1. Poprzednio pracowała w TV Republika, gdzie prezentowała prognozę pogody. więcej

Discovery pokaże imprezy PGA Tour. Umowa na 2 mld dolarów

Discovery i PGA Tour poinformowały o nawiązaniu 12-letniego partnerstwa, w ramach którego zostanie stworzony międzynarodowy serwis poświęcony golfowi. Telewizyjny nadawca również pozyska prawa do transmisji wszystkich wydarzeń w ramach PGA Tour w telewizji i na innych platformach. więcej

1,04 mln widzów ,,Leśniczówki". TVP1 stacją trzeciego wyboru

Nowa telenowela „Leśniczówka” gromadziła średnio 1,04 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy reklamowe wyniosły 5,89 mln zł. więcej

Cyfrowy Polsat pozbywa się 5 kanałów SD od Discovery. W to miejsce pojawią się wersje HD tych stacji

Od dzisiaj Cyfrowy Polsat zrezygnuje z nadawania 5 kanałów w jakości SD od Discovery. W to miejsce pojawią się wersje HD tych stacji, które dotychczas były dostępne tylko w wyższych pakietach. - To naturalny proces zmian, który trwa już od jakiegoś czasu. Wszyscy nasi abonenci już od dawna posiadają dekodery HD i takie też wybierają kanały - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Olga zomer, rzecznik prasowa Cyfrowego Polsatu. więcej

,,Wojenne dziewczyny" straciły 510 tys. widzów. 4,16 mln zł z reklam

Drugi sezon historycznego serialu „Wojenne dziewczyny” oglądało średnio 2,02 mln osób, o 510 tys. tys. widzów mniej niż pierwszą edycję pokazywaną rok temu. Produkcja dała TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego, a w grupie komercyjnej stacja była trzecia. Wpływy z reklam wyniosły 4,16 mln zł. więcej

1,6 mln widzów teleturnieju ,,The Wall. Wygraj marzenia". 13,07 mln zł z reklam

Nowy teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia” oglądało średnio 1,58 mln widzów. Produkcja dała Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 13,07 mln zł. więcej

Bogdan Rymanowski nie poprowadzi ,,Śniadania w Polsat News" zamiast Beaty Lubeckiej

Odchodzący z TVN24 Bogdan Rymanowski nie zastąpi Beaty Lubeckiej w cotygodniowym podsumowaniu wydarzeń „Śniadanie w Polsat News” - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka żegna się z Telewizją Polsat i od początku września poprowadzi „Gościa Radia ZET”. więcej

Polsat liderem, TVP2 wyprzedziła TVN. ,,M jak miłość" hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, kulisy tego serialu oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

nc+ o zakupie pakietu akcji Eleven przez Polsat: może wpłynąć na stabilizację rosnących cen za prawa sportowe

- Od ponad 3 lat wspólnie z Eleven Sports Network aktywnie budujemy unikalną ofertę sportową na polskim rynku. Ogłoszona transakcja może wpłynąć na stabilizację lub ograniczenie stale rosnących cen za prawa do transmisji sportowych w Polsce - tłumaczy platforma nc+, która pozytywnie ocenia inwestycję Telewizji Polsat w ESN. więcej

Nowe odcinki ,,Odlotowych Wyścigów" na antenie Boomeranga

Od 11 czerwca na antenie Boomeranga widzowie będą mogli oglądać nowe odcinki „Odlotowych wyścigów”. więcej

Grupa Raben - po drodze z ekologią

W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia.  Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Beata Lubecka będzie prowadzić poranne rozmowy w Radiu ZET

Od początku września poranne wywiady polityczne w Radiu ZET będzie prowadziła Beata Lubecka, poprzednio związana z Telewizją Polsat. W rozgłośni zastąpi Konrada Piaseckiego, który odejdzie do TVN24. więcej

 
Nowy skład komisji etyki Polskiego Radia. Na razie bez przewodniczącego

Zarząd Polskiego Radia powołał nowych członków komisji etyki Polskiego Radia. Nowa, dwuletnia kadencja potrwa do maja 2020 roku. więcej

 
Bogdan Rymanowski nie poprowadzi ,,Śniadania w Polsat News" zamiast Beaty Lubeckiej

Odchodzący z TVN24 Bogdan Rymanowski nie zastąpi Beaty Lubeckiej w cotygodniowym podsumowaniu wydarzeń „Śniadanie w Polsat News” - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka żegna się z Telewizją Polsat i od początku września poprowadzi „Gościa Radia ZET”. więcej

 
Krzysztof Grobela dyrektorem regionalnym biura sprzedaży Grupy Radiowej Time w zachodniopomorskim

Krzysztof Grobela objął stanowisko dyrektora regionalnego Grupy Radiowej Time w Szczecinie, odpowiadającego za realizację strategii sprzedażowej w regionie zachodniopomorskim. W ostatnim czasie to stanowisko pozostawało nieobsadzone. więcej

 
9 czerwca odbędzie się 22. Piknik Naukowy. Co na event przygotuje Polskie Radio?

W sobotę, 9 czerwca odbędzie się kolejna edycja edycji Pikniku Naukowego, który organizowany jest przez Polskie Radio, Centrum Nauki Kopernik i PGE Narodowy. więcej

 
Nowe konkursy KRRiT na częstotliwości radiowe. W Wielkopolsce wnioskodawcą prezes Radia Eska

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła listę zainteresowanych udzieleniem koncesji na nadawanie programu radiowego w pięciu konkursach. Chodzi o przyznanie częstotliwości w województwie wielkopolskim, śląskim, pomorskim i świętokrzyskim w różnych lokalizacjach. więcej

 
,,Drużyna marzeń" - nowy cykl audycji w Polskim Radiu 24 na mistrzostwa świata w piłce nożnej Rosja 2018

W Polskim Radiu 24 ruszył nowy program sportowy z okazji Mundialu w Rosji. „Drużyna Marzeń” jest cyklem 13 audycji, a każdy program będzie poświęcony sylwetce jednego z piłkarzy. Wybierze ich dziennikarz „Rzeczpospolitej” Stefan Szczepłka oraz Iga Niewiadomska, redaktorka Polskiego Radia 24. więcej

 
RMF FM liderem w Kielcach. Radio Kielce wyprzedziło Trójkę

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Brand New Galaxy przejmuje agencję Stratosfera, dyrektor zarządzającą Monika Kowalewska

Portfolio platformy Brand New Galaxy powiększa się o agencję marketingu strategicznego Stratosfera, która przez ostatnie 3 lata była związana z Deloitte. Nową dyrektor zarządzającą została Monika Kowalewska. więcej

Value Media będzie przez rok obsługiwać mediowo Pocztę Polską

Dom mediowy Value Media, należący do Group One wygrał przetarg Poczty Polskiej na planowanie i zakup mediów do jej kampanii. Składając ofertę z najniższą ceną pokonał trzy inne agencje: Mastermind Media, Infinity Media i MullenLowe MediaHub. więcej

Witold Pasek nie jest już dyrektorem marketingu Grupy Lotos. ,,Nigdy więcej do państwowej spółki"

Witold Pasek odszedł z Grupy Lotos, gdzie był dyrektorem marketingu. Funkcję tę pełnił niespełna rok. więcej

Michał Jaszczyk za Pawła Gurgula na czele PepsiCo Polska

Michał Jaszczyk objął stanowisko dyrektora generalnego i prezesa zarządu PepsiCo Polska (właściciel takich marek jak Pepsi i Lay's). Zastąpił na nim Pawła Gurgula. więcej

Tomasz Zimoch i kibice w mundialowej reklamie Biedronki (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sklepów Biedronka (należących do Jeronimo Martins Polska) związana z piłkarskimi mistrzostwami świata. W akcji występują kibice naszej reprezentacji, a jako komentator - Tomasz Zimoch. więcej

IndaHash uruchomiła oddział w Japonii

Platforma influencer marketingu indaHash uruchomiła na początku maja oddział w japońskim Tokio. Jednostką kieruje Hajime Nomura. więcej

Jessica Mercedes twarzą Top Secret

Odzieżowa marka Top Secret rozpoczęła współpracę z blogerką modową Jessicą Mercedes Kirschner. Ambasadorka promuje linię kolekcji letniej styled by Jessica Mercedes. więcej

Marta Prechtlova nową dyrektor marketingu GSK w Polsce

Marta Prechtlova, poprzednio marketing manager GSK w Czechach i na Słowacji, dołączyła do zespołu GSK Consumer Healthcare Polska jako dyrektor marketingu oraz członek polskiego zespołu zarządzającego. Zastąpiła Katarzynę Jezierską. więcej

Wakacyjne przygody Maciej Musiała reklamują Konto dla Młodych w PKO BP (wideo)

PKO Bank Polski rozpoczął wakacyjną kampanię reklamującą Konto dla Młodych. Akcja wspiera promocję, w której przy założeniu tego rachunku otrzymuje się dmuchaną sofę lub flaminga. W reklamach występuje aktor Maciej Musiał. więcej

Krzysztof Kuligowski w zespole domu mediowego Vizeum

Do grupy menedżerów Vizeum ( Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Krzysztof Kuligowski. Objął stanowisko communications and content marketing managera. więcej

Wymrażanie piwa w nowym spocie Okocimia (wideo)

Do emisji trafił kolejny spot w ramach kampanii piwa Okocim (produkowanego przez Carlsberg Polska) pod hasłem „Tu się warzy z zasadami”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Upside, Highnoon.pl i Initiative Warszawa. więcej

Dentsu Aegis Network przejmuje od OMD obsługę mediową Estee Lauder w regionie EMEA

Firma kosmetyczna Estee Lauder Company wybrała sieć Dentsu Aegis Network do obsługi mediowej w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Tym samym kończy współpracę z OMD (Omnicom). więcej

Gliwice promują się kampanią telewizyjną "Przyszłość jest tu"

W pasmach TVN i Polsatu emitowany jest spot promujący miasto Gliwice. Nawiązuje do realizowanych wcześniej kampanii oraz hasła promocyjnego miasta „Gliwice. Przyszłość jest tu". Spot zrealizowała gliwicka agencja i3D Med. Na kampanię telewizyjną miasto przeznaczyło 600 tys. zł brutto. więcej

,,To nie jest zwykła woda" w reklamach Arctic+ (wideo)

Firma Hoop Polska prowadzi kampanię reklamową wody Arctic+ przekonując w niej, że „to nie jest zwykła woda”. To reklamowy powrót marki Arctic. Działania przygotowała i realizuje agencja Hand Made. więcej

Daniel Qczaj reklamuje kosmetyki AA Men

Influencer i trener personalny Daniel Qczaj został ambasadorem marki kosmetyków AA Men. Działania z jego udziałem, prowadzone przez agencję Opus B, rozpoczęły się 30 maja i potrwają do końca roku. więcej

Przestrzenna reklama promuje Mercedesa klasy G

Do końca czerwca potrwa wizerunkowa kampania reklamowa Mercedesa klasy G. Obejmuje ona niestandardowe działania na nośnikach reklamy zewnętrznej firmy Jet Line. więcej

Sachol reklamowany pod hasłem ,,Nie musi ci to przeszkadzać" (wideo)

Prowadzona pod hasłem „Nie musi ci nic przeszkadzać” kampania marki Sachol (produkowanej przez Valeant) ma uświadomić konsumentom, że nie muszą godzić się na ból i dyskomfort, nawet jeśli ich natężenie jest niewielkie. Za jej koncepcję i realizację odpowiada agencja 38PR & Content Communication. więcej

"W smaku polskie" sosy Łowicz w nowej reklamie (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa "Ulubione sosy Polaków", promująca produkty Łowicz (Grupa Maspex Wadowice). Akcję przygotowały Brasil i Stacom. więcej

,,Znajdź nowy kolor dla swojego wnętrza" w kampanii farb Beckers Designer Collection (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamująca Beckers Designer Collection - nową kolekcję farb Beckers (produkowanych przez Grupę Tikkurila). Akcję przygotowały firmy marketingowe Wiernik Pro i Arena Media. więcej

Fuzetea zachęca do celebrowania chwil dla siebie (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju Fuzetea (Coca-Cola). Spot "Twoja chwila pełna smaku" przypomina, że warto celebrować czas dla siebie. Kampanię prowadzą McCann Worldgroup, Mediacom, Fortis, LiquidThread i Hill+Knowlton Strategies. więcej

Materasso przedłuża umowę z ContentHouse na działania content marketingowe

Słowacki producent materacy, Materasso, przedłuża na czas nieokreślony umowę na działania content marketingowe z agencją ContentHouse.   więcej

Grupa Raben - po drodze z ekologią

W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia.  Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”. więcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawca ,,Faktu": nie napisaliśmy o Jacku Kurskim nieprawdy ani nie przegraliśmy z nim procesu

Grupa Onet-RAS Polska podkreśla, że komunikat zamieszczony w weekend w „Fakcie” ws. tekstów o prezesie TVP Jacku Kurskim wynika za ugody przedsądowej, a nie przegranego procesu. - W żadnej mierze informacje opublikowane w dzienniku Fakt nie zostały zakwestionowane przez jakikolwiek sąd - zaznacza wydawca. więcej

Dziennikarka WP oskarża redaktorkę ,,Wprost" o streszczenie jej artykułu. ,,Brak źródła niezamierzony, wynikający z niedopatrzenia"

W najnowszym numerze „Wprost” ukazał się artykuł Agaty Jankowskiej „Między nami Swingersami”. Dziennikarka Wirtualnej Polski, Magdalena Mieśnik zarzuciła autorce tekstu streszczenie jej własnego materiału - który ukazał się kilka dni wcześniej - bez podawania źródła. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl, Jankowska komentuje: „Częściowy brak podania źródła był niezamierzony, wynikający z niedopatrzenia dziennikarzy i redaktorów”. więcej

,,Party" liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I kwartale

W pierwszym kwartale 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Show”. Zyskały tylko „Sukcesy i Porażki”. więcej

Nowe działy, layout i dodatek dla pań domu w miesięczniku ,,Świat Kobiety"

Od 5. czerwca na rynku ukaże się odświeżone wydanie magazynu „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). W piśmie pojawiły się nowe działy, zmieniono layout pisma i sposób prezentowania treści. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Allegro z Pocztą Polską, UPS i Ruchem - zakupy będzie można odbierać także na stacjach Orlen oraz sklepach Żabka i Freshmarket

Allegro podpisało nowe umowy ramowe o współpracy z Pocztą Polską, UPS Polska oraz Ruch SA. Dzięki temu zakupy zrobione na tej platformie będzie można odbierać w 15 tys. punktów, m.in. w placówkach pocztowych, sklepach Żabka i Freshmarket, kioskach Ruch i na stacjach Orlen. więcej

Facebook posądzony o udostępnianie danych użytkowników producentom sprzętu. ,,Wiele umów zostało już rozwiązanych"

Facebook współpracował z 60 producentami sprzętu zezwalając im na dostęp do danych na temat użytkowników serwisu - wynika z informacji podanych przez „The New York Times”. Facebook broni się twierdząc, że nie udostępniano żadnych informacji bez zgody internautów, a w czasach podpisywania umów nie było innych sposobów na łatwy dostęp do serwisu z poziomu urządzeń przenośnych. więcej

Netflix szuka redaktora naczelnego social mediów na Europę Środkowo-Wschodnią

Europejski oddział Netflixa w Amsterdamie szuka kandydatów na stanowisko brand & editorial managera w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. więcej

Alstom, dostawca Pendolino zapewni internet WiFi w tych pociągach

Firma Alstom, dostawca pociągów typu Pendolino dla PKP Intercity zapewni w produkowanych przez siebie składach rozwiązania pozwalające na dostęp do internetu poprzez WiFi. Na razie brak bliższych informacji o terminie uruchomienia usługi dla pasażerów. więcej

Kamil Grosicki reklamuje Sport.pl jako ,,Twój live" (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania marki Sport.pl (należącej do Agory) promująca jej serwis internetowy oraz aplikację mobilną Sport.pl Live. Bohaterem reklam jest piłkarz Kamil Grosicki. więcej

Google pozwala na emisję reklam audio przez platformę DoubleClick

Google zapowiedział, że rozpoczął udostępnianie reklam w formacie audio dla wszystkich użytkowników Bid Managera DoubleClick na całym świecie. Dzięki temu marki zyskały możliwość dotarcia do nowej grupy odbiorców korzystających między innymi z muzycznych serwisów streamingowych. więcej

Zalando startuje w Czechach i Irlandii. ,,Pierwsza ekspansja od 2013 roku"

Modowa platforma sprzedażowa Zalando zapowiedziała rozpoczęcie działalności w Irlandii i Czechach. To pierwsze wejście sprzedawcy na nowe rynki od 2013 r., które ma przynieść ponad 15 mln dodatkowych klientów. - Działamy w wypracowanym stylu Zalando: startujemy, uczymy się, powtarzamy i skalujemy - wyjaśnia Rubin Ritter, członek zarządu Zalando. więcej

Grupa Raben - po drodze z ekologią

W erze ciągłych doniesień o stanie naszego środowiska naturalnego, budowanie świadomości ekologicznej zyskuje coraz bardziej na znaczeniu. Bycie „eko”, nie jest już tylko modnym hasłem, ale powoli zaczyna być postrzegane jako odpowiedzialność społeczna każdej świadomej jednostki, za obecne i przyszłe pokolenia.  Tym tropem poszła Grupa Raben ze swoją kampanią „eco2way. Po drodze z ekologią”. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Bank Pekao, PKO Bank Polski oraz Credit Agricole z najlepszymi infoliniami wśród banków

Bank Pekao, PKO Bank Polski oraz Credit Agricole to zwycięzcy rankingu infolinii bankowych, zarówno telefonicznych jak i e-mailowych - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Paweł Bylicki jako pierwszy Polak prezesem International Public Relations Network

Paweł Bylicki, CEO agencji Public Dialog, został prezesem International Public Relations Network - międzynarodowej sieci niezależnych agencji PR. więcej

Paulina Złotnicka: z Kompanii Piwowarskiej do Coty

Paulina Złotnicka po sześciu latach pracy w Kompanii Piwowarskiej przeszła do firmy kosmetycznej Coty, obejmując stanowisko head of integrated communication - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Monika Zakrzewska nie jest już prezesem Fundacji Rozwoju Rynku Finansowego

Z początkiem czerwca Monika Zakrzewska przestała pełnić funkcję prezesa Fundacji Rozwoju Rynku Finansowego, która reprezentuje instytucje pożyczkowe Provident Polska, Everest Finanse (Bocian) i Profi Credit. Do czasu powołania jej następcy obowiązki prezesa pełni Patrycja Rogowska-Tomaszycka, członek zarządu Provident Polska. więcej

Kamila Pendyk: Z Girls in Tech do Data Space

Do zespołu Data Space, firmy technologicznej specjalizującej się w dostarczaniu serwerów dedykowanych i chmury prywatnej, dołączyła Kamila Pendyk. Objęła nowo utworzone stanowisko communication managera. więcej

Bright Agency promuje soki Limenita

Do grona klientów Bright Agency dołączyła marka naturalnych soków Limenita. Współpracę nawiązano w wyniku działań new businessowych. więcej

Kamila Petrus i Robert Mrozowski w zespole InnerValue

Do grona specjalistów agencji InnerValue dołączyli Kamila Petrus i Robert Mrozowski. Objęli odpowiednio stanowiska senior account executiva i account executiva. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Usługi Netii włączone do oferty Plusa i Cyfrowego Polsatu. Jakie pakiety i ceny?
Apple: iOS12 będzie szybszy i dostępny dla starszych urządzeń
Samsung Q6F - nowa linia telewizorów QLED
Bank Pekao, PKO Bank Polski oraz Credit Agricole z najlepszymi infoliniami wśród banków
Premium Mobile ze 100 tysiącami kart SIM. ,,Klienci chcą mieć tanią usługę wysokiej jakości"
T-Mobile: dwa nowe warianty w ofercie prepaid z usługą Supernet Video
Omni Bar+ - nowy soundbar Harman Kardon za 3999 zł (wideo)
Huawei z Groupe PSA: pojazd DS7 wykorzystujący platformę modułową CVMP
CI Games wybrało Defiant Studios do kreacji ,,Lords of the Fallen 2"
Carrefour uruchamia w Polsce GDSN
Za 7,5 mld dolarów Microsoft kupuje GitHub, Nat Friedman nowym szefem serwisu
Xiaomi Redmi S2 przez 17 godzin w promocyjnej cenie na Allegro trzy tygodnie przed premierą
Polski Program Kosmiczny od września 2018 roku. Zbuduje narodowy system satelitarnej obserwacji Ziemi
 
 
 
GOSPODARKA
 
Michał Jaszczyk za Pawła Gurgula na czele PepsiCo Polska
Bank Pekao, PKO Bank Polski oraz Credit Agricole z najlepszymi infoliniami wśród banków
Huawei z Groupe PSA: pojazd DS7 wykorzystujący platformę modułową CVMP
3,2 mld zł w tym roku na inwestycje w Warszawie. Najwięcej na transport, drogi i kulturę
Lotnisko Chopina w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów
Polski Program Kosmiczny od września 2018 roku. Zbuduje narodowy system satelitarnej obserwacji Ziemi
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Zmarł Robert Brylewski
Film "Han Solo: Gwiezdne wojny - historie" nie jest hitem. Wyniki rozczarowują
Powstanie trzeci sezon serialu "Legion"
Tom Cruise w filmie "Top Gun 2"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj